Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja efter en skuldsanering eller utmätning och givetvis banker man haft skulder till :)

Det är ingen här som vet men det skulle inte förvåna mig om dom inte är intresserad av dig som kund igen

Det är ingen här som vet men det skulle inte förvåna mig om dom inte är intresserad av dig som kund igen

Förståeligt eller vad säger du :)

Man kan ju inte ha alla banker och krediter ändå så det går att få bolån i framtiden

Ska ju inte ha lika mycket om lån alls i framtiden fyfa

Så länge man kan skicka smågrabbar som inte får några kännbara straff så kommer det här fortsätta! Måste utvisas och låsas in oavsett vilken ålder dom säger att dom har!

Det är inte ofta man ser så här nya bilar på auktion
I trafik i sedan början av juli, och nu auktion, inget kreditköp eller något noterat på den.
Ibland blir man nyfiken på vad som hänt, även om man har gissningar

Polisens samarbete med kronofogden om jag får gissa.

Det är en möjlighet, men min erfarenhet är att allt man tar den vägen blir överklagandeprocesser som drar ut på tiden en del. Men det är gissningsvis någon som skrivit fordon på någon släkting..

Är det någon här som jobbar typ kontorstid och utöver det har beredskap för att hoppa in med kort varsel på alla möjliga tider om behov uppstår?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp