Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Är det någon som har gift sig borgerligt? Vi ska göra det. Måste man säga löften eller som på ett kyrkbröllopet. Funkar det om den som viger säger våra namn o vi bara säger ja o inget mer?

Är det någon som har gift sig borgerligt? Vi ska göra det. Måste man säga löften eller som på ett kyrkbröllopet. Funkar det om den som viger säger våra namn o vi bara säger ja o inget mer?
Jag har. Den som viger säger typ vad de innebär med äktenskap och om man lovar att vara varandra trogna osv.. sen frågar hen båda två "tager du Anna Andersson till din äkta maka o bla bla" - Ja..
och så tvärtom då o så får man skriva under och så är det klart :D Tar typ 10 minuter, haha!

Förrättaren läser upp lite floskler om kärlek, sen får man svara ja och kyssa bruden (eller motsvarande).

Okej, tack för svar. Inte alls som kyrkligt då man måste säga efter prästen. Skönt att det bara räcker att säga ja o inget annat, sen är det klart :D

Nej men har hört pratas om den att den liknar Hunger games . Är den bra?

Jag tycker den är ljusår bättre än Hunger Games!
Har börjat fatta tycke för sydkoreanska grejer sedan filmen "parasite"

Jag tycker den är ljusår bättre än Hunger Games!
Har börjat fatta tycke för sydkoreanska grejer sedan filmen "parasite"
Parasite vad väldigt bra! Började kolla på serien igår kväll, såg två avsnitt och i vanliga fall hade jag slutat kolla om jag inte fastnar efter första avsnittet men ska ge den en chans.

Parasite vad väldigt bra! Började kolla på serien igår kväll, såg två avsnitt och i vanliga fall hade jag slutat kolla om jag inte fastnar efter första avsnittet men ska ge den en chans.
Vart finns den o kolla på? :D

Vart finns den o kolla på? :D
Jag streamade den fr nya filmer men man kan inte längre titta gratis på filmer där utan måste betala. Du kan kolla om den finns på Sf att hyra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp