Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kikade på KFM’s auktioner nyss. Bara jag som blir lite sorgsen när man ser spelkonsoler/barngrejer som auktioneras ut? Fattar att vuxna har Nintendo också men ändå…
Fast nuförtiden är det ju vanligt att man har flera spelkonsoler så jag blir inte förvånad… en av varje sort är ju inte nödvändigt. Tänker om det är så det ligger till?

Kikade på KFM’s auktioner nyss. Bara jag som blir lite sorgsen när man ser spelkonsoler/barngrejer som auktioneras ut? Fattar att vuxna har Nintendo också men ändå…
Finns det barn i familjen borde inte spel utmätas. Är det bara vuxna då är det ett annat läge.

Lite tråkigt oavsett vad det är för saker som säljs.
Det har sålts barnvagnar också
Såklart, men just barngrejer skär lite extra i hjärtat oavsett omständigheter. Var barnstolar med i svepet också.
Tycker det är även extra sorgligt när man ser bostäder som ska utmätas med barnprylar runt fastigheten.

Fast nuförtiden är det ju vanligt att man har flera spelkonsoler så jag blir inte förvånad… en av varje sort är ju inte nödvändigt. Tänker om det är så det ligger till?
Visst, jag vet ju ingenting om omständigheterna. Är det en vuxen som gått bananas (såg flera gamingstolar tex också) så får det liksom en annan innebörd.

Såklart, men just barngrejer skär lite extra i hjärtat oavsett omständigheter. Var barnstolar med i svepet också.
Tycker det är även extra sorgligt när man ser bostäder som ska utmätas med barnprylar runt fastigheten.

Jag säger inte emot. Haft ett par sådana, där var dock barnen äldre men gamla grejjer kvar ute

Starkt av dessa personer som jobbar med detta och hämtar saker, som tex spelkonsoler, telefoner, Tv, osv och familjen står och ser på när dessa bärs ut.
Vet att man för det mesta satt sig själv i situationen och får stå sitt kast.
Men hade mått lite dåligt om jag var den som jobbade med att hämta saker. Men är väl som med allt annat att man blir härdad efter ett par gånger.

Starkt av dessa personer som jobbar med detta och hämtar saker, som tex spelkonsoler, telefoner, Tv, osv och familjen står och ser på när dessa bärs ut.
Vet att man för det mesta satt sig själv i situationen och får stå sitt kast.
Men hade mått lite dåligt om jag var den som jobbade med att hämta saker. Men är väl som med allt annat att man blir härdad efter ett par gånger.

Så blir det till viss del.
Jag skulle gissa på att det där är något som hittats vid en avhysning och då brukar inte personen vara med när det töms

En liten fundering.
Har mängder med skulder och kommer behöva skuldsanering.

Har aldrig innan ens varit hos inkasso

Har nu jättemånga krediter,lån och banker jag är skyldig pengar

det jag undrar, kommer man någonsin få lån eller tex leasa en bil genom volvo eftersom jag har skulder till Volvo finans

En liten fundering.
Har mängder med skulder och kommer behöva skuldsanering.

Har aldrig innan ens varit hos inkasso

Har nu jättemånga krediter,lån och banker jag är skyldig pengar

det jag undrar, kommer man någonsin få lån eller tex leasa en bil genom volvo eftersom jag har skulder till Volvo finans

Du tänker efter en skuldsanering?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp