Går back flera tusen var månad, Trött på att jaga nya lån för att få det gå runt en månad till. Då ger jag upp nu och kastar in handduken och släpper allt till Kfm.
Samma här Hade betalat 2 krediter under juni juli och 3 i augusti kommer ha bara 1 att betala .Hade jobbat som en åsna under min semester .Inte vilat en endast dag .Tycker det är skönt att vi nu är inne i augusti! Ekonomin är alltid sämre under sommaren (ej pga högre utgifter utan pga lägre inkomster!) Ser fram emot hösten och fler avslutade lån! Framåt sakta men säkert!
Jag har använt det innan jul tror jag det var, tror pengarna kom in dagen efterNån som har erfarenhet av Tradera? Sålde en halvdyr sak precis och tydligen har dom något som kallas ”Traderabetalning” nu. Köparen har betalt fick jag mail på så nu ”kan jag skicka varan i lugn och ro” står det. Står pengarna ska komma inom 1-2 dagar till mitt bankkonto. Litar ju på det såklart men hade ju varit skönt att se pengarna innan man skickar iväg ändå. Köparen vill jag skickar iväg den typ nu.
Nån som har erfarenhet? Kan dom dyka upp redan imorgon fm? Har Swedbank.
Det tar 1-3 dagar innan pengarna kommer in till bank. Via Paypal kommer de inom nån timme.Nån som har erfarenhet av Tradera? Sålde en halvdyr sak precis och tydligen har dom något som kallas ”Traderabetalning” nu. Köparen har betalt fick jag mail på så nu ”kan jag skicka varan i lugn och ro” står det. Står pengarna ska komma inom 1-2 dagar till mitt bankkonto. Litar ju på det såklart men hade ju varit skönt att se pengarna innan man skickar iväg ändå. Köparen vill jag skickar iväg den typ nu.
Nån som har erfarenhet? Kan dom dyka upp redan imorgon fm? Har Swedbank.