- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Beklagar din situation.I ett desperat sista försök skickade jag in en ansökan till en låneförmedlare. Avslag direkt. Men min dåliga uc skickad till en hel del. Jag skäms! Jag ska prata med skuldrådgivare snarast och då kan jag bekräfta att jag försökt med allt. Nekad överallt. Vägrar börja med dyra snabblån. Hälsan går före allt. Råkade ut för en olycka med en hjärnskada som gjort mig rörelsehindrad. Det sänkte min ekonomi helt. Hade för flera år sedan skuldsanering. Vet att man aldrig får en till men jag accepterar detta. Men vem räknar med en hjärnskada vid 52 års ålder? Mitt liv är en mardröm och finanserna gör mig sjuk av oro. Jag tänker släppa allt nu i augusti och be alla att lämna vidare till kronofogden så fort det bara går. Jag accepterar helt att jag är dömd att bli evighetsgäldenär. Ingen bil. Inget spelberoende. Lever på korv och potatis. Inga vänner som vill umgås. Läser en del. Köper pocketböcker eller begagnat. Mycket isolerad. Vad mer kan jag göra för att spara pengar? Visst gör jag det rätta som släpper allt? Går back flera tusen varje månad.
Har du nya lån efter skuldsaneringen.el det är hyra osv du inte kunnat betala ?
Det har fan aldrig hänt i hela mitt liv. Men jag har upptäckt att jag verkligen behöver det här forumet för att påminna mig själv om att verkligen behöver bli påmind om våra resor, utmaningar och hur allt faktiskt kan bli bra - men man måste hålla i sin impulskontroll!
?