Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jo det har hänt, ibland får man backa och eventuellt göra omtag och ta med polis nästa gång, så får dom hantera personen/personerna så kan vi göra det uppdrag vi har.
Det finns nog säkerhetsarrangemang att ta till som matchar det mesta, men då gäller det att ha koll innan såklart.

Det brukar ofta gå att enas kring att det mesta är postnords fel..
postnord, brukar jag kalla för reklamnord. Ett mer passande namn ;)

Okej, kanske kommer uppleva samma problem då:confused:
Men är ändå värt att testa. Ser att nästan inga laptopar eller stationära datorer har cd-enhet längre. Har många sköna spel, det blir lite som att uppleva barndomen igen.
Ja, du kan köpa en extern dvd/cdrom.
Om jag var du, skulle jag ha gjort om dina spel till ISO filer och öppna dem i daemon tool eller något liknande. För att kunna köra spelen, så kan du öppna spelen i xp versionen. Det gör du via egenskaper och kör som xp. Annars kan du köra virtuellt. Det går också bra. En del gamla spel kan du hitta som webbversioner ;)

Känns som att den här tråden, och forumet som helhet har dött lite sen uppdateringen. Eller?

Känns som att den här tråden, och forumet som helhet har dött lite sen uppdateringen. Eller?
Antalet inlägg sjönk lite efter uppdateringen, men nu senaste veckan är det tillbaka igen som förut. 100-180 inlägg per dag. Igår tex 177 st.
Sen vädret har en viss effekt med, yes.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp