Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det förs ganska mycket statistik kring avhysningar, tror dock inte att det registreras om någon faktiskt blivit avhyst. Att dom blir avhyst i juridisk mening är en sak, men magkänsla säger att kring hälften redan flyttat och det mer är en formsak att byta lås och sånt..

De flesta dvdläsare måste nog fixa en cd också. Problemet när jag haft liknande sug av att spela något hopplöst pixligt från 2001 är att spelen ofta inte ens startar i Windows10, så jag måste ändå damma av någon trött gammal laoptop med typ xp på.

Okej, kanske kommer uppleva samma problem då:confused:
Men är ändå värt att testa. Ser att nästan inga laptopar eller stationära datorer har cd-enhet längre. Har många sköna spel, det blir lite som att uppleva barndomen igen.

Okej, kanske kommer uppleva samma problem då:confused:
Men är ändå värt att testa. Ser att nästan inga laptopar eller stationära datorer har cd-enhet längre. Har många sköna spel, det blir lite som att uppleva barndomen igen.

In i klädkammaren och leta gammal laptop så är du räddad

De flesta dvdläsare måste nog fixa en cd också. Problemet när jag haft liknande sug av att spela något hopplöst pixligt från 2001 är att spelen ofta inte ens startar i Windows10, så jag måste ändå damma av någon trött gammal laoptop med typ xp på.
Vet inte om någon kan svara på denna frågan. Men har en laptop utan cd-spelare. Har en del gamla pc-spel som jag vill spela igen. Kan man köpa en extern cd-spelare? Finns en del men vet inte om det gäller pc-spel? Står dvd, dvd-brännare o cd m.m.

Kan tipsa om https://www.gog.com/. Flera gamla spel där är omgjorda så att de fungerar i win10 och utan CD då.

Blev för övrigt inget med de polisanmälningar som gjordes rätt nyss.. Det var inte stöld att utmäta denna gång heller

Vet inte om någon kan svara på denna frågan. Men har en laptop utan cd-spelare. Har en del gamla pc-spel som jag vill spela igen. Kan man köpa en extern cd-spelare? Finns en del men vet inte om det gäller pc-spel? Står dvd, dvd-brännare o cd m.m.

Ja, det finns externa blu-ray/dvd-läsare som du kan använda. Alla kan läsa CD-rom.

Det lär dock uppstå kompatibilitetsproblem om spelen är gamla, men med lite googlande brukar man kunna lösa det.

Med risk för att låta känslokall men nästan 17.000 i bara bidrag och än snyftartikel är aningen märkligt tycker jag.

Hyra på 11K liksom? En 3:a i centrala Stockholm eller vadå?

Det låter riktigt sjukt dyrt alltså.

Med risk för att låta känslokall men nästan 17.000 i bara bidrag och än snyftartikel är aningen märkligt tycker jag.

Hyra på 11K liksom? En 3:a i centrala Stockholm eller vadå?

Det låter riktigt sjukt dyrt alltså.

Nu har jag inte läst artikeln. Men 11k för en trea om den ligger i centrala Sthlm tror jag folk skulle kunna döda för att få förstahand på.
Jag bor en bit utanför i en 2a och pröjsar 7400kr. En vän bor i en större trea och dom betalar nog strax över 11k, närmare 12k för sin.

Visst, det är sjuka priser man får hosta upp. Men bor denna person i någon av de större städerna så blir jag inte förvånad.

Senast ändrad:
Det finns nog olika ingångsvärden, ingen tycker nog att något är särskilt roligt i det här sammanhanget.
Det gick smidigt. Två återkallades, den tredje hade flyttat ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp