Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Eller dricka handsprit. Finns lite överallt nu.

Är 32 och vaccinerad sen en vecka. Bra jobbat av min region ändå.

Nu väntar en sån där jobbig helg då man måste köra en tvådagare. :cool:

Av någon helt oförklarlig anledning trodde jag du var över 45. Jag vet inte varför :D

Eller mäta ut några flaskor :)

Det händer faktiskt, vet inte om jag gjort det bara, kanske en gång. Får inte ta av det oavsett.
Jag är inte någon storkonsument och har egentligen inget sug, så det går jättebra utan. Kan dricka saft eller läsk.

Det händer faktiskt, vet inte om jag gjort det bara, kanske en gång. Får inte ta av det oavsett.
Jag är inte någon storkonsument och har egentligen inget sug, så det går jättebra utan. Kan dricka saft eller läsk.
Finns ju också en del helt ok öl i vanliga mataffärer.

Antar att det mest är typ exklusivare sorter sprit/vin och sådant då?
Kan väl knappast vara värt att konfiskera en flaska koskenkorva för att auktionera ut tänker jag mig!

Följdfråga på detta.. Faktiskt lite nyfiken, när ni utmäter alkohol, vid påföljande auktion, läggs det sedan på alkohol-skatt och dylikt då också?

Men bara SYstembolaget får ju sälja alkohol? Hur ska det kunna säljas?
Det är inte enbart systembolaget, även som privatperson
ta exempelvis vinoteket.se
Helt lagligt att som Svensk beställa hem alkohol därigenom, de har något special deal med Skatteverket om jag förstår det rätt. Och baserade i Danmark tror jag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp