Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det går absolut få, jag fick ut för mycket föräldrapenning ngn gång, minns inte vad som hänt men det gick bra att dela upp på några månader, tror det drogs från barnbidraget så slapp man tappa bort inbetalningskort. Rätt låg ränta också.

Det är lite annat om man ska betala underhåll för barn, det är inte lika lätt att få dela upp.
Nej, min kompis fd har stora skulder för underhåll hos kfm och därav jag antog att avbetalningsplaner inte var aktuellt.

Nej, min kompis fd har stora skulder för underhåll hos kfm och därav jag antog att avbetalningsplaner inte var aktuellt.
Dom går som amål sedan säkert 40 år.
Där krävs det att man har dålig inkomst tror jag.

Jo, det låter riktigt tufft. Men bra att du kämpar på och ser resultatet att det minskas varje månad. Du har alltid varit så stöttande mot mig här, riktigt snäll person :)
Tack snälla.
Kommer inte att ge upp, ska kämpa ända in i mål

Tack snälla.
Kommer inte att ge upp, ska kämpa ända in i mål
Det måste man göra!
jag kan ha ångest av att jag hade 400 k i lån 2017 o sen ett år senare ha ca 280 k i lån. Nu har jag över 400 k igen. Men men..

Detta i kombination med att folk inte kommer kunna betala sina räkningar i vinter i kombination med lågkonjuktur i kombination med att KFM nu enklare kommer åt kriminella borde innebära en rejäl ökning av nya "kunder" för KFM och bra mycket högre skulder för svenska folket där generellt.
Fler nya tjänster hos KFM! (Johoo)

Fråga till @Lånforum.se
Kan ngn annan en den skickat ett pm låsa diskussionen för svar?

Man kan lämna diskussionen samt stänga av pm under inställningar för ditt konto.
Ok men det som är skumt är att den som skrev till mig har bett om hjälp (handlar inte om att låna pengar) och jag kan inte svara eftersom det inte går att svara.
Men jag får kontakta personen med ett nytt pm och höra. Men skriver man ett sånt pm som jag fått så tror jag inte man sen stänger konversationen men då vet jag i alla fall att ingen annan kan stänga för nya svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp