- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 399
- Poäng
- 3 937
Vad ska det stå på skattekontot om dom har betalat ut?
Det står under "senast bokförda transaktioner" om man skrollar ner på "skattekonto" sidan...
Vad ska det stå på skattekontot om dom har betalat ut?
Kan Du inte logga in på Ditt skattekonto och se hur det ser ut... Om någon utbetlning har skett?
Jag tänker att hoppet är det sista som överger en och när jag ringde idag till Skatteverket, så fanns det 350 handläggare som besvarade frågor per telefon och man kan väll bara hoppas att den jag pratade med inte hade koll... dock är väll det naivt av mig att hoppas på...![]()
Men vad ska det stå där om dom har betalat ut nu?
asså lugn nu. Jag har Aasa Kredit och kan bekräfta att jag kommer få mina pengar på fredag jag har loggat in och se på skatteverket och dom har betalat ut min summa imon trots dom var sen.

Och du skickade alltså in din deklaration innan Aasa Bedrägeri skickade in sina ränteuppgifter?asså lugn nu. Jag har Aasa Kredit och kan bekräfta att jag kommer få mina pengar på fredag jag har loggat in och se på skatteverket och dom har betalat ut min summa imon trots dom var sen.
Och du skickade alltså in din deklaration innan Aasa Bedrägeri skickade in sina ränteuppgifter?

Man får ett meddelande på mejlen att det finns ett brev från skatteverket och logga in via kivraVad ska det stå på skattekontot om dom har betalat ut?