Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Detta är det värsta jag har varit med om. Katastrof.

Det var väl ett jävla onödigt inlägg. På detta forumet stöttar och hjälper vi varandra!
Må så vara, men var och en har ett eget ansvar att kolla så att allt står med i deklarationen. Är man så ”hungrig” på återbäringen så bör man ha kollat så att allt är med. Hade personen i fråga gjort det och bett kreditföretaget göra det innan 28:e mars hade de varit lugnt.

Må så vara, men var och en har ett eget ansvar att kolla så att allt står med i deklarationen. Är man så ”hungrig” på återbäringen så bör man ha kollat så att allt är med. Hade personen i fråga gjort det och bett kreditföretaget göra det innan 28:e mars hade de varit lugnt.

Jag hör vad Du säger och jag förstår Ditt tänk... Aasa rapporterade in dessa uppgifter den 22:a mars, dvs. efter jag hade deklarerat. Hade jag fått vetskap om detta, så hade jag säkert kunna gått in och godkänt deklarationen igen innan den 28:e, men dessvärre hade jag ingen vetskap om denna ändring av ränteuppgifter... :(

Jag hör vad Du säger och jag förstår Ditt tänk... Aasa rapporterade in dessa uppgifter den 22:a mars, dvs. efter jag hade deklarerat. Hade jag fått vetskap om detta, så hade jag säkert kunna gått in och godkänt deklarationen igen innan den 28:e, men dessvärre hade jag ingen vetskap om denna ändring av ränteuppgifter... :(
Jag lider med dig och hoppas att det reder ut sig på så bra sätt som möjligt.

Då gäller det samma sak för mig. Skickade in min deklaration den 20e mars. Såg förra veckan att Aasa kredit lagt till någon fjantsumma till ränta och att det gjorts ändringar i min deklaration.
Stämmer detta att man inte får återbäringen nu trots att man skickade in det den 20e vet jag inte vad jag tar mig till.

Kan Du inte logga in på Ditt skattekonto och se hur det ser ut... Om någon utbetlning har skett?
Jag tänker att hoppet är det sista som överger en och när jag ringde idag till Skatteverket, så fanns det 350 handläggare som besvarade frågor per telefon och man kan väll bara hoppas att den jag pratade med inte hade koll... dock är väll det naivt av mig att hoppas på... :(

Synd att skatteverket inte meddelade de.

Vad ska det stå på skattekontot om dom har betalat ut?

Synd att skatteverket inte meddelade de.

Ja, sen har Du helt rätt i att man bör ha koll på vilka som skall inkomma med ränte uppgifter, men även om jag så hade vetat, vad hade det spelat för roll...? Jag ser andra här ute som hade noterat att dom inte hade rapporterat in räntan och som hade påpekat det för lånegivaren, men utan resultat/gehör från dom ... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp