Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2018

Jag hade

Jag hade redan pengar på två konton som jag tömde innan kfm tog mina skattepengar.

Men dom pengarna var inte dina skattepengar?
Menar du att du tömde dina bankkonton på "vanliga" pengar?
Eller vad menar du :D?

Mina skattepengar gick direkt till kfm och jag skriver ner min totala skuld x antal tusen, skönt! Visst hade det vatt gott och få dom på kontot men nu har jag en skuld och den minskade lite till vilket gör mig glad :)

Så Du kan likväl se nu att dom har blivit utbetalda, men att dom istället gick till KF? Imorse skrev Du att Du inte kunde se något...

Var det Du själv som hade gjort någon ändring? Hade Du redan skickat in deklarationen tidigare...?
Jag hade skickat in innan,men när jag läste era inlägg så kollade jag upp och då stod det att den inte var inskickad. Jag har inte gjort någon ändring själv utan det var kontrolluppgiften från aasa som var ändrat.

Jag hade skickat in innan,men när jag läste era inlägg så kollade jag upp och då stod det att den inte var inskickad. Jag har inte gjort någon ändring själv utan det var kontrolluppgiften från aasa som var ändrat.

Då är det EXAKT samma som det som hände för mig oxå...
Det märkliga och det som gör mig mest olycklig är att jag sedan jag deklarerade den 20:e flera gånger varit inne på ”mina sidor” hos Skatteverket och där såg allt OK UT och att deklarationen var inskickad...
Det var först imorse när jag gick in på sidan ”Deklaration” på Skatteverkets app som det såg ut på precis samma sätt som det Du redovisar... dvs att jag behövde godkänna deklarationen igen...

Kan vi utgå ifrån att skatten kommer tidigare än befarat kanske?
Skatteverket har ju redan skickat iväg pengarna ifrån sig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp