- Meddelanden
- 31 503
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Jag hade
Jag hade redan pengar på två konton som jag tömde innan kfm tog mina skattepengar.
Det låter som två saker som inte har med varandra att göra det.
Jag hade
Jag hade redan pengar på två konton som jag tömde innan kfm tog mina skattepengar.
Jag hade
?Stämmer bra, tog ut mina sparade pengar innan kfm gjorde utmätning på mina konton.Det låter som två saker som inte har med varandra att göra det.
Stämmer precisMen dom pengarna var inte dina skattepengar?
Menar du att du tömde dina bankkonton på "vanliga" pengar?
Eller vad menar du?

Mina skattepengar gick direkt till kfm och jag skriver ner min totala skuld x antal tusen, skönt! Visst hade det vatt gott och få dom på kontot men nu har jag en skuld och den minskade lite till vilket gör mig glad![]()
Jag hade skickat in innan,men när jag läste era inlägg så kollade jag upp och då stod det att den inte var inskickad. Jag har inte gjort någon ändring själv utan det var kontrolluppgiften från aasa som var ändrat.Var det Du själv som hade gjort någon ändring? Hade Du redan skickat in deklarationen tidigare...?
Jag hade skickat in innan,men när jag läste era inlägg så kollade jag upp och då stod det att den inte var inskickad. Jag har inte gjort någon ändring själv utan det var kontrolluppgiften från aasa som var ändrat.
Japp kom i middags beskedetSå Du kan likväl se nu att dom har blivit utbetalda, men att dom istället gick till KF? Imorse skrev Du att Du inte kunde se något...