Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2018

Japp korrekt jag gjorde inga ändringar även om jag fick assa kredit medeleande förra veckan som du. Kolla på hemsidan imon om det har blivit uppdaterad
För jäkligt att de skickat så sent

Tråkigt att höra, lider med dig.

När hade du som sista datum att betala din "Skuld att betala"?

Jag har en skuld som ska vara inbetald imorgon och sedan ytterligare en den 5e. Är sjukt stirrig över återbäringen. Hade så gärna fått den innan utmätning börjar.
Ligger det skuldsaldo hos kfm så ryker den först tyvärr och om sista betalningsdag jag varit

Tråkigt att höra, lider med dig.

När hade du som sista datum att betala din "Skuld att betala"?

Jag har en skuld som ska vara inbetald imorgon och sedan ytterligare en den 5e. Är sjukt stirrig över återbäringen. Hade så gärna fått den innan utmätning börjar.
Det brukar inte ta den om inte något beslut om utmätning ska ske och om inte sista betalningsdag passerat

Det är du inte ensam om.
Jag såg att kfm tog min skatteåterbäring på 13000 kronor, men jag är lika glad ändå eftersom jag hann ta ut pengar från mina två konton i kontanter :)
Livet fortsätter och skulden minskar för varje månad ;)
Menar du att pengarna kom till ditt privata konto först innan kronofogden tog dem?

Menar du att pengarna kom till ditt privata konto först innan kronofogden tog dem?
Kronofogden och skatteverket samkör sina filer och har man skuld hos kfm går pengar direkt över till dom

Beslutsbreven kommer när dom tagits, dvs när dragningen gjorts och postas dagen efter tror jag.

Jag loggade in på skatteverkets hemsida och då stod det att min deklaration inte var inskickad pga av en ändring i deklarationen, var bara att skicka in den igen. För mig innebär väl detta att det inte kommer några pengar i april, ser ingen utbetalning nu iallafall.

Jag loggade in på skatteverkets hemsida och då stod det att min deklaration inte var inskickad pga av en ändring i deklarationen, var bara att skicka in den igen. För mig innebär väl detta att det inte kommer några pengar i april, ser ingen utbetalning nu iallafall.

Var det Du själv som hade gjort någon ändring? Hade Du redan skickat in deklarationen tidigare...?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp