- Meddelanden
- 3 736
- Mottagna reaktioner
- 2 656
- Poäng
- 1 737
Du bör ange hur lång tid du önskar anstånd. Har du kontakt med mäklare?Skrev inget om hur länge. Vad är rimlig tid?
Du bör ange hur lång tid du önskar anstånd. Har du kontakt med mäklare?Skrev inget om hur länge. Vad är rimlig tid?
Du bör ange hur lång tid du önskar anstånd. Har du kontakt med mäklare?
Kontakta en mäklare omgående. Det är underlaget de tar fram som sökande sedan kan ta ställning till. Kronofogden kan endast medge anstånd om samtliga sökande medger det, Kronofogden beslutar inte om anstånd själva.Nej jag väntar på svar från kronofogden för att först se om det beviljas.
Någon av fordringsägarna skrev om förmedlingsavtal. Dock skrev jag att så fort de tackar ja så kommer jag kontakta mäklare och skriva ett sådant avtal.
Nej jag väntar på svar från kronofogden för att först se om det beviljas.
Någon av fordringsägarna skrev om förmedlingsavtal. Dock skrev jag att så fort de tackar ja så kommer jag kontakta mäklare och skriva ett sådant avtal.
Kontakta en mäklare omgående. Det är underlaget de tar fram som sökande sedan kan ta ställning till. Kronofogden kan endast medge anstånd om samtliga sökande medger det, Kronofogden beslutar inte om anstånd själva.
Oj då kommer jag genast sätta igång.Kontakta en mäklare omgående. Det är underlaget de tar fram som sökande sedan kan ta ställning till. Kronofogden kan endast medge anstånd om samtliga sökande medger det, Kronofogden beslutar inte om anstånd själva.
Ja.Oj då kommer jag genast sätta igång.
Bör jag nämna för mäklaren att bostadsrätten är utmätt?
Annons kommer när datum för auktion är satt. Visning sker en till två veckor innan auktionen. Vet inte om annonsering aviseras i förväg, det är endast en följd av att datum för auktion är bestämt.
Visningar planeras ett tag I förväg, vi får dom drygt en månad i förvägNär kfm bestämt datum för visning, annonspublicering och auktion, hur lång tid i förväg blir man meddelad via post?
Handlar det om 1 vecka innan annonspublicering eller tidigare?