Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bostadsrätt på väg å utmätas

Du bör ange hur lång tid du önskar anstånd. Har du kontakt med mäklare?

Nej jag väntar på svar från kronofogden för att först se om det beviljas.

Någon av fordringsägarna skrev om förmedlingsavtal. Dock skrev jag att så fort de tackar ja så kommer jag kontakta mäklare och skriva ett sådant avtal.

Någon av fordringsägarna skrev om förmedlingsavtal. Dock skrev jag att så fort de tackar ja så kommer jag kontakta mäklare och skriva ett sådant avtal.
Kontakta en mäklare omgående. Det är underlaget de tar fram som sökande sedan kan ta ställning till. Kronofogden kan endast medge anstånd om samtliga sökande medger det, Kronofogden beslutar inte om anstånd själva.

Det brukar vara värre att få anstånd utan bestämd tid.
De flesta mäklare brukar ha ensamrätt 3 månader tror jag, det är kanske lämpligt

Kontakta en mäklare omgående. Det är underlaget de tar fram som sökande sedan kan ta ställning till. Kronofogden kan endast medge anstånd om samtliga sökande medger det, Kronofogden beslutar inte om anstånd själva.

Oj då kommer jag genast sätta igång.

Bör jag nämna för mäklaren att bostadsrätten är utmätt?

När kfm bestämt datum för visning, annonspublicering och auktion, hur lång tid i förväg blir man meddelad via post?
Handlar det om 1 vecka innan annonspublicering eller tidigare?

När kfm bestämt datum för visning, annonspublicering och auktion, hur lång tid i förväg blir man meddelad via post?
Handlar det om 1 vecka innan annonspublicering eller tidigare?
Visningar planeras ett tag I förväg, vi får dom drygt en månad i förväg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp