Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

jag har 1kreditkort, 3blanco runt 50tkr på varje och ett stort blanco på 180000tkr

jag har 1kreditkort, 3blanco runt 50tkr på varje och ett stort blanco på 180000tkr
330k i blancolån.. har du en väldigt bra inkomst kan du säkert få slå ihop allt till ett lån, men knappast låna ytterligare pengar.

inkomst på 290tkr skulle vilja låna 150tkr från norwegian för o slå ihop 3lån, så hur länge ska jag vänta? till mindre än 10uc?

inkomst på 290tkr skulle vilja låna 150tkr från norwegian för o slå ihop 3lån, så hur länge ska jag vänta? till mindre än 10uc?

Ja minst så länge skulle jag säga.. i alla fall om du vill ha vettiga villkor.. helst till du bara har ett par kvar... hur många har du nu?

grejen àr att jag har cashbuddy på 20tkr cash4you 15tkr och onea på 15tkr lite smslån på 15tkr så dom vill jag slå ihop med ett av lånen på 50tkr och kreditkortet på 20tkr , dom vill jag ha på norwegian runt 120tkr blir det har jag räknat

Senast redigerad av en moderator:
grejen àr att jag har cashbuddy på 20tkr cashforyou 15tkr och onea på 15tkr lite smslån på 15tkr så dom vill jag slå ihop med ett av lånen på 50tkr och kreditkortet på 20tkr , dom vill jag ha på norwegian runt 120tkr blir det har jag räknat

Jag skulle inte ha så jättehöga förhoppningar i alla fall.. 14 är lite mycket..

jag vet att det bästa vore att vänta till 3ff men det kan jag nog inte så ni andra i liknande situation med snarlik inkomst , lån, när tog ni ett lån hos norwegian?

Du måste inte vänta till 3, men under 10 är nog att föredra. Jag hade 7 ff när jag beviljades hos Norwegian, men högre inkomst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp