Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

ok får man fråga om du hade mkt större inkomst än jag? mer mindre lån?, ni andra i liknande sits hur gjorde ni

Synliga lån omkring 175 000 (lånade 270 000) och inkomsten var 440 000 för 2013.

ok jag kmr ha kvar 6ff i oktober och underskott på 42000kr fick jag det här året, kmr ha 320tkr i blanco tänkte prova låna 90tkr o betala av ett av blanco på 50tkr o resten onea cashsbuddy o cash for you, va tror du kmr d gä igenom?

så som ja uppfattat uc så syns den stora på 180tkr sen en på 62tkr sen en på 48tkr o så står det en avbetalning på 42tkr, jag har ett kreditkort men den verkar inte synas,

jag hade 319tkr i årsink år 2013 o 2014 296tkr, så har kollat min uc o har 21.6procent i risk och 14f som sagt, 5går bort nu till augusti, tror du det är lönt o prova o söka då?

Det här är ett direkt citat från en "kundekonsulent" på Bank Norwegian: "Vi kan se att din kreditvänlighet har förbättrats väldigt mycket i det senaste, men detta avslag baserar sig på en totalvärdering där antalet förfrågningar du har på dig spelar in en del. Jag skulle rekommendera dig att avvakta några månader med att söka om samlingslån och därefter pröva på nytt. ".

Har fått ett lån beviljat, visst är det avdragsgill på lånet? Jag valde inte alternativet att lösa min andra lån och småkrediter så fick en rätt hög ränta. Jag vill betala de andra skulderna själv så jag vet att allt blir rätt. Tror ni det är möjligt att förhandla ner räntan om jag visar att jag betalat alla mina skulder och bara har skuld hos dem kvar?

Har fått ett lån beviljat, visst är det avdragsgill på lånet? Jag valde inte alternativet att lösa min andra lån och småkrediter så fick en rätt hög ränta. Jag vill betala de andra skulderna själv så jag vet att allt blir rätt. Tror ni det är möjligt att förhandla ner räntan om jag visar att jag betalat alla mina skulder och bara har skuld hos dem kvar?

När allt som återstår är BN-skulden kommer ditt kreditbetyg antagligen vara riktigt bra, vilket gör att du kan söka ett lån hos någon annan aktör med lägre ränteläge och ersätta med. Så gjorde jag efter ett par månader. Det verkar som om Norwegian ger alla runt ~15% just nu (av inlägg här att döma), så tveksamt om det är så lätt att förhandla ned i ett senare läge.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp