Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

men varför står det så här för att vi ska kunna sätta in pengarna på ditt konto behöver vi ha in din senaste lönespecifikation samt det kontot dit du vill ha pengarna in på !

okey men va tror ni kan hända om jag skickar in min nuvarande lönespecifikation som inte stämmer överens med det jag har angett vid ansökan ?

okey men va tror ni kan hända om jag skickar in min nuvarande lönespecifikation som inte stämmer överens med det jag har angett vid ansökan ?

Om din rätta inkomst räcker så är det nog grönt, om än kanske med sämre villkor, du får ett nytt erbjudande, om det krävdes den inkomst du skrev in, så är det kört.

Vad har du för inkomst och vad angav du?

jag har angett gammalt inkomst på 22000 i månaden vid ansökan.
som jag haft från 2010-2014,
men från 2014 tills nu har jag max fått 14500-16000 i månaden
har också lån på
50 000 Swedbank
47 000 Ikano bank
23 000 cashbudy
13 000 cash2you

vad är det som är värst som kan hända ? börja bli riktigt nervös :/ dom har skickat minst 3 sms till min mobil angående ansökan att det är bara ett steg kvar innan vi kan utbetala lånet.
Vi har skickat e-post till dig med vidare info om processen.

någon som har en rimligt lösning behöver verkligen det lånet ligger risigt till med min ekonomin annars :/

har också lån på
50 000 Swedbank
47 000 Ikano bank
23 000 cashbudy
13 000 cash2you

vad är det som är värst som kan hända ? börja bli riktigt nervös :/ dom har skickat minst 3 sms till min mobil angående ansökan att det är bara ett steg kvar innan vi kan utbetala lånet.

någon som har en rimligt lösning behöver verkligen det lånet ligger risigt till med min ekonomin annars :/

Det värsta och mest sannolika som kan hända är att dom avslår din ansökan om lån.
Det enda du kan göra är att skicka in din lönespec och hoppas att dom inte läser så noga..

har också lån på
50 000 Swedbank
47 000 Ikano bank
23 000 cashbudy
13 000 cash2you

För övrigt lite lustigt att du åkt dit på att behöva in med lönespec. UC baseras på inkomsten från 2013 nämligen... nåja.. har dom bestämt att dom ska ha den så är det så..

ja det tycker jag med faktiskt :( men tror du inte att dom har sett min inkomst för 2014 ?
jag vill mer än gärna få det lånet. Jag fick avslag på samtliga banker jag ansökte endast Norwegian som beviljade trots antalet UC jag har,
det känns förjävligt :/

Senast ändrad:
Men "Pala" fanns det verkligen ingen annan bank som kunde eller ville hjälpa dig?.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp