ja det tycker jag med faktisktmen tror du inte att dom har sett min inkomst för 2014 ?
jag vill mer än gärna få det lånet. Jag fick avslag på samtliga banker jag ansökte endast Norwegian som beviljade trots antalet UC jag har,
det känns förjävligt :/
Vad är anledningen till den lägre inkomsten? Du kanske kan hävda att du pga av sjukdom eller vald ledighet haft lite lägre lön, men att din inkomst "egentligen" är den angivna?
Annars är det väl bara att skicka in den du har och hoppas på det bästa.
Det låter lite långsökt att det ska gå igenom, om han skickar in en lönespec som säger "månadslön heltid 17000kr" så är det ju svårt att tro att det egentligen skulle vara 22000.. hade han varit sjukskriven så hade det ju varit en herrans massa avdrag och tillägg för sjuklön och massa. Det kan ju hända att specen är utformad på ett annat sätt, men som långivare skulle jag ha lite svårt att svälja att någon säger att han tjänar 22k och när det ska "visas" att lönen stämmer så kommer det ett papper som säger 17k i stället..
hej har en inkomst på 290tkr och ett underskott på 42000kr har ungefär 14ff hos uc, fick en riskprognos på 40procent där. har blanco på totalt 340tkr , vad tror ni om mina chanser hos norwegian??
årets underskott enligt dekl är 46000 och 300tkr i inkomst bör jag vänta tills ngra ff går ut??
hej har en inkomst på 290tkr och ett underskott på 42000kr har ungefär 14ff hos uc, fick en riskprognos på 40procent där. har blanco på totalt 340tkr , vad tror ni om mina chanser hos norwegian??
årets underskott enligt dekl är 46000 och 300tkr i inkomst bör jag vänta tills ngra ff går ut??