Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

American express krav?

Jag vet ett enkelt sätt att få ut pengar från Amex till kontanter, nej inte skrill och dessutom få spend vilket man inte får vid kontantuttag om man vill ha SAS vouchern men om jag skriver det här kommer de säkert strypa det i det långa loppet men de finns vägar. Allt jag kan säga.

Alltså helt utan avgifter. Du byter samma summa på amex mot samma värde i kontanter och får också spend. Mycket lätt att nå 300.000 på kort tid.

Vad är skrill? Hur för jag över därifrån till mitt konto?

Skrill är en betalningssida, så kallad ”E-Wallet” och dit kan du föra över pengar från ditt amex, gör du för stora belopp kommer du behöva bekräfta att det är du som gör uttagen, har hänt mig. Då fick jag ringa in o prata med dom, de frågar bara om det är du, inte varför du har gjort insättningarna. Skulle de göra de kan man ju säga vad som helst, shopping mm.

Skapa ett konto på skrill, verifiera ditt konto enligt deras instruktioner och gör sedan ett uttag från Skrill till ditt bankkonto.

Alltså helt utan avgifter. Du byter samma summa på amex mot samma värde i kontanter och får också spend. Mycket lätt att nå 300.000 på kort tid.

Du vill bara säga att du vet men inte berätta hur? Rimligt

Men vad är syftet med att försöka ta ut kontanter? Det räcker väl att bara kunna betala med det.

Men vad är syftet med att försöka ta ut kontanter? Det räcker väl att bara kunna betala med det.
men nu vill Terry få fram pengar till annat som inte går att föra över pengar till, ett sätt är då att trolla fram kontanter och sätta in på sin vanliga bank och sedan föra över dit där pengarna behövs

Ja, för om jag skriver det publikt här finns risk att det åtgärdas.
Säger bara att fortsätt leta vägar. Det finns möjligheter.
jag känner själv till annat med hjälp av andra kort som är för bra för att vara sant, känner precis som du, vill inte skriva ut det här då det säkert spärras omgående då

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp