Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

American express krav?

Ja men ni som har era tips och inte vill dela med dom här kan ju då hålla dessa tips för er själva istället för att på ett anonymt forum skriva att ni har tips men ni inte vill dela med er av. Shit alltså. Foliehattvarning deluxe.
Jag delade med mig utav PayGoo-tips i Klarnatråden inte fan blev det spärrat för det.

Om jag ansöker om ett SAS amex elite, så får jag 20000 status poäng.

Om jag blir inbjuden av någon, får jag då dessa 20.000p + 18.000 extra poäng, eller får jag endast 18.000 p?

Någon som vet?

20.000 är bara bas poäng dom kan du inte används dvs du får18.000 poäng

Använder du min länk får 18.000 extrapoäng + gratis i 3 mån dessutom får du 400kr av mig swischar om din ansökan blivigt godkänd

20.000 är bara bas poäng dom kan du inte används dvs du får18.000 poäng

Använder du min länk får 18.000 extrapoäng + gratis i 3 mån dessutom får du 400kr av mig swischar om din ansökan blivigt godkänd
Jag är dock ganska övertygad om att baspoängen går att använda, det gör alla baspoäng jag tjänar för flygbiljetterna i alla fall.

För övrigt var 400kr ganska snålt ;) jag kan betala andra 1000kr för samma :)

Vad ska man upp i (poängmässigt) för att få coola saker för det?

@Nyfikentill1000 tror @Terry_ menar med sina MR poäng.
Dessa kan ju konverteras till eurobonus. 11 Mr = 1 eurobonus.

Sedan behöver du 100.000 eurobonuspoäng samt en 241 voucher (triggas när du når 150.000sek i spend på ditt SAS Amex Premium eller Elite) eller 200.000 poäng utan voucher om du ska resa 2 i businessclass till USA/Asien på SAS metall,130k/260k med Star alliance.

Att lägga poäng på sas monkey eller sas plus är som att kasta poängen i sjön*

*om det inte är en resa som du måste göra till en specifik destination med kort fram2då revenuetickets kan vara extremt dyra.

Kan jag köpa PayGoo med Amex på pressbyrån och köra den vägen?
Måste ju fan gå att få loss pengar från ett kreditkort på något sätt...

Jag har ett sätt att få lös pengar från Amex utan problem.
Du förlorar ingenting, inte en krona i avgifter.
5.000kr på Amex blir 5.000kr i kontanter.
Skrev förut om det men hade inget konto här på lånforum så kunde inte skicka PM.

Kommer bara delge detta tips till de som använder min länk för att signa upp till Amex.
Skicka PM vid intresse.

När jag ser att du är kopplad till mig, kommer jag skicka ett PM hur man enklast löser kontanter plus att du dessutom får spend om du jagar SAS vouchern. (150/300k)

Jag har själv SAS Amex Elite och det är kortet jag rekommenderar tillsammans med Platinum om du är mer intresserad av status, tillträde till lounger etc.
Men med Platinum får du inga SAS vouchers som du kan använda till resor i t.ex Första Klass på t.ex Lufthansa som kan kosta uppåt 80.000kr beroende på destination.

Jag nådde min spend på 300.000kr redan efter 2-3 veckor med denna metod ovan.
Hade jag haft högre kredit hos Amex hade det gått ännu fortfarande. Nu fick jag använda Amex, sedan vänta 2 dagar på att de fick in min betalning, sedan upprepa.

Får du poäng på din spend också? 300.000x0,20= 60.000p?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp