Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

American express krav?

Amex ambassadör för ett lyxkort på ett skuldsatt forum.

Du är fel på det. Riktigt fel. Jag ska flyga nu. Jag sitter i loungen med familjen, äter och dricker. En måltid som på hutlösa flygplatser annars hade kostat mig 500 till 1000:- . Du behöver inte vara ambassadör för ett kort för att förstå dom enorma fördelarna med det.

Snarare är det ekonomiskt kort då du sparar in pengar med det om du flyger ofta...

Du är fel på det. Riktigt fel. Jag ska flyga nu. Jag sitter i loungen med familjen, äter och dricker. En måltid som på hutlösa flygplatser annars hade kostat mig 500 till 1000:- . Du behöver inte vara ambassadör för ett kort för att förstå dom enorma fördelarna med det.

Snarare är det ekonomiskt kort då du sparar in pengar med det om du flyger ofta...

Flyga ofta låter väl rätt lyxigt?

Nja, beror ju på? Flyger man i arbetet så är det ju ungefär som att åka pendeltåg ibland. Kan jag tycka.

Ta en morgonflight från Arlanda till antingen cph eller Oslo så märker du hur lyxigt det är...

Jag använde som sagt loungen på Kastup. Den var vid min gate. Damen kunde i lugn och ro amma vår bebis. Hon kunde byta blöja, vi fick oss en stadig frukost och jag drack ett par drinkar Captain Morgan - Cola zero. Till det fick du efterrätt, kaffe (typ 5 olika sorter) och juice. Nu behöver du visserligen inte äta frukost och än mindre dricka egentligen men kostnaden för detta hade säkert landat på cirka 1000 spänn om jag hade betalat allt.
Det är oerhört ekonomiskt såvida du flyger säg 2-3 gånger per år.

För att inte tala om att du har försäkring, till och med om du hyr bil utomlands. Något ytterst få försäkringsbolag i Sverige exempelvis tillhandahåller.

Så.
Vad gäller nu?
Hur för jag över pengarna ifrån mitt Amex till vanligt konto? Funkar betalo?

Det gjorde det inte :D

Ja jag förstår det men det står "Du har försökt att välja ett BG/PG-konto som betalo inte erbjuder betalningar till.
Som exempel kan du inte betala din kreditkortsräkning eller till inkassobolag med betalo.

Jag har försökt Lånebutiken (Risicum) Credigo, Credway och Easycredit.
Sjukt frustrerande. Behöver dom 35K...

Någon med en bra idé?
Kan ju iofs köra som med klarna kanske köpa en massa Paygoo det borde väl funka...

Man kan inte betala till kreditinstitut.

Ja jag förstår det men det står "Du har försökt att välja ett BG/PG-konto som betalo inte erbjuder betalningar till.
Som exempel kan du inte betala din kreditkortsräkning eller till inkassobolag med betalo.

Jag har försökt Lånebutiken (Risicum) Credigo, Credway och Easycredit.
Sjukt frustrerande. Behöver dom 35K...

Någon med en bra idé?
Kan ju iofs köra som med klarna kanske köpa en massa Paygoo det borde väl funka...

Först efter 6 mån medlemskap tillåts man kontantuttag i bankomaterna. Värt att lägga på minnet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp