Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Jag provade resurs då dom hade lagt till den på mig med. Men det stod att Fairlo inte hittade någon skuld hos resurs av mig trots att jag har supremecard och smilekort som båda är från resurs? Konstigt..
De löser inte kreditkort, enbart delbetalningar på Resurs, jag frågade.

Ändrat. Kreditupplysning Bisnode vid lösa 2a gången. 2dgr sedan ingen ny kreditupplysning.

Testade på att Levla nu efter 3 inbetalningar (samma score och inga nya ff) och fick ett mail att kreditupplysning hade tagits av Bisnode. Men sidan uppdaterades inte och inget mail om godkänt/avslag? Svar ska väl ges direkt?

Avslag om inte pengarna lr Mail kom om höjning. Orsak brukar de berätta om man kontaktar dom

Avslag om inte pengarna lr Mail kom om höjning. Orsak brukar de berätta om man kontaktar dom
Tack för svar. Men pengarna kommer väl inte direkt nu, ansökte för 1 h sedan. Har det något att göra med att de är ”sent”?

När jag signerade stod det ”godkänn kreditavtal om 100.000” som att det var godkänt, men efter det upplysning. Sen uppdaterades inte sidan till något. Låter märkligt med avslag, 3 inb ingen ny förfrågan etc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp