Det förklarar saken, då har jag förstått fel. TackDå är det 6 dragningar som gäller
Det förklarar saken, då har jag förstått fel. TackDå är det 6 dragningar som gäller
Pengarna finns direkt på Fairlo isf. 6 månader prickfria inbetalningar ska man ha från 50-100. Signera avtalet får man göra innan sökan.Tack för svar. Men pengarna kommer väl inte direkt nu, ansökte för 1 h sedan. Har det något att göra med att de är ”sent”?
När jag signerade stod det ”godkänn kreditavtal om 100.000” som att det var godkänt, men efter det upplysning. Sen uppdaterades inte sidan till något. Låter märkligt med avslag, 3 inb ingen ny förfrågan etc.
Har man iPhone kan det va krångel att signera. Ibland måste man använda annan webbläsare, märkte jag när jag signera en gång. Tänkte ba säga ifall någon haft problemPengarna finns direkt på Fairlo isf. 6 månader prickfria inbetalningar ska man ha från 50-100. Signera avtalet får man göra innan sökan.
!Va händer ifall man missar en betalning? Får man en påminnelse? Och kan betala manuellt ?
Gäller samma villkor vid levla från 30 till 50k? Eller är det fortfarande 3 prickfria inbetalningar.Pengarna finns direkt på Fairlo isf. 6 månader prickfria inbetalningar ska man ha från 50-100. Signera avtalet får man göra innan sökan.
Gäller samma villkor vid levla från 30 till 50k? Eller är det fortfarande 3 prickfria inbetalningar.
Ja jag har läst den och förstod det som 6 dragningar, ville bara vara säker![]()
![]()
Fairlo | Frågor och svar
Genom transparens suddar vi ut maktskillnaderna mellan dig som kund och oss som kreditgivare.fairlo.se