Ja jag fick tidigare, går inte att höja upp vad jag kan se iaf ( har 50’)Du var alltså en av de utvalda som fick Lösa tidigare och nu fick du det igen? Har du kunnat höja upp din kredit?
Ja jag fick tidigare, går inte att höja upp vad jag kan se iaf ( har 50’)Du var alltså en av de utvalda som fick Lösa tidigare och nu fick du det igen? Har du kunnat höja upp din kredit?
Ok. Fattar inte varför du fick sms nu om att du är utvald osv?Ja jag fick tidigare, går inte att höja upp vad jag kan se iaf ( har 50’)
Det tycker jag också är konstigt, nått automatiskt utskick kanske.Ok. Fattar inte varför du fick sms nu om att du är utvald osv?
De har strul !! Står samma på mig när jag ska ta bort klarna . IT jobbar på de säger domJag provade resurs då dom hade lagt till den på mig med. Men det stod att Fairlo inte hittade någon skuld hos resurs av mig trots att jag har supremecard och smilekort som båda är från resurs? Konstigt..
Det messet fick ja med när de upplyste mig om att lösa nu finns tillgänglig på mitt kontoOk. Fattar inte varför du fick sms nu om att du är utvald osv?
Även fast du redan har lösa?Det messet fick ja med när de upplyste mig om att lösa nu finns tillgänglig på mitt konto
Ne när de hade ”valt” ut migÄven fast du redan har lösa?
Ok, jag har haft lösa sen de erbjöd utvalda förra året så lite oklart varför man får fler sms att man är utvald. Verkar inte fungera klockrent riktigt än.Ne när de hade ”valt” ut mig
Ska nog inte tro på det alltför mycket. Skulle varit klart innan årsskiftet och för 2-3 veckor sedan så skulle det ”lanseras i slutet av veckan”. Tror vi kan räkna med efter sommaren.De hopppas kunna släpp de för alla inom 4
Veckor men man tror väl vad man vill om de……