Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
För mig funkar det bra i alla fall. Konstigt bara att det inte är så för alla och att alla inte fick lösa.

Men du kan ju inte lösa andra aktörer än Klarna och dessutom max 50.000?

Jag förstår att du tycker det fungerar bra men det vore vettigare om dom hade Klarna,BN,Remember,Qliro,Northmill och ett par andra aktörer också.

Helst med aningen högre belopp.

Men du kan ju inte lösa andra aktörer än Klarna och dessutom max 50.000?

Jag förstår att du tycker det fungerar bra men det vore vettigare om dom hade Klarna,BN,Remember,Qliro,Northmill och ett par andra aktörer också.

Helst med aningen högre belopp.
Jag kan lösa Klarna och Qliro. För mig är det ok då det är det jag behövde.
Men klart så skulle det vara bättre att ha med fler aktörer. Men man kan inte begära mycket mer av dem när de inte tar UC? Jag fick min månadskostnad minskad, vilket är bra och har större utrymme hos klarna om det skulle behövas.
Sen blir det bättre i framtiden när de släpper mer aktörer också.

Jag kan lösa Klarna och Qliro. För mig är det ok då det är det jag behövde.
Men klart så skulle det vara bättre att ha med fler aktörer. Men man kan inte begära mycket mer av dem när de inte tar UC? Jag fick min månadskostnad minskad, vilket är bra och har större utrymme hos klarna om det skulle behövas.
Sen blir det bättre i framtiden när de släpper mer aktörer också.
Inte en aning om vad felet är hos dom. Söker jag så får jag upp svar att jag ej har en skuld där :D
Vilket i säg skulle vara underbart om så vore fallet. Men nu är det inte så. Och allt finns på delbetalning i klarna dessutom. Så de borde kunna se att, men nej då, problem problem problem. Så få se vilken månad IT löser det till mig.

Inte en aning om vad felet är hos dom. Söker jag så får jag upp svar att jag ej har en skuld där :D
Vilket i säg skulle vara underbart om så vore fallet. Men nu är det inte så. Och allt finns på delbetalning i klarna dessutom. Så de borde kunna se att, men nej då, problem problem problem. Så få se vilken månad IT löser det till mig.
Konstigt, hoppas de löser det för dig.
Har du några obetalda fakturor hos Klarna?

Lösa har fungerat alldeles utmärkt för mig också och Fairlo i sin helhet är den klart bästa aktören på marknaden. Som jag har nämnt tidigare är känslan att man växt i sin kostym en aning för fort. Det är inte länge sen man började bevilja 100K. Förhoppningsvis släpper man Lösa snart och till det, funktioner som fungerar tillfredsställande.

Lösa har fungerat alldeles utmärkt för mig också och Fairlo i sin helhet är den klart bästa aktören på marknaden. Som jag har nämnt tidigare är känslan att man växt i sin kostym en aning för fort. Det är inte länge sen man började bevilja 100K. Förhoppningsvis släpper man Lösa snart och till det, funktioner som fungerar tillfredsställande.

Exakt detta.

Fick sms nu ang lösa, du är bland de utvalda bla bla.
Fick lösa när de släppte till utvalda men såg att resursbank fanns med nu.

Fick sms nu ang lösa, du är bland de utvalda bla bla.
Fick lösa när de släppte till utvalda men såg att resursbank fanns med nu.
Jag provade resurs då dom hade lagt till den på mig med. Men det stod att Fairlo inte hittade någon skuld hos resurs av mig trots att jag har supremecard och smilekort som båda är från resurs? Konstigt..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp