- Meddelanden
- 144
- Mottagna reaktioner
- 48
- Poäng
- 147
Blir nästan irriterad av att läsa ditt inlägg.
Varför det? Måste man vara långt ner i botten, hamnat på KFM, tagit ner sina nära/kära i skiten, vara bostadslös, spelat bort lönen, ha över 1mil i skulder för att kunna skriva här? Är inte ett problem ett stort nog problem för att det inte är lika stort som många andras?Blir nästan irriterad av att läsa ditt inlägg.
Det är väl ingen som skrivit att någon inte får skriva i forumet eller? Utan mer att läget kanske inte är fullt så katastrofalt när man har så mycket över varje månad när man utan problem kan klara sig på hälften, sen hen skriver "Det är lite pengar över för mig" kan jag tycka är smått irriterande när många här inne ligger på existensminimum och inte kan göra något åt saken.Ni som tycker att folk med mindre problem än den ni har inte får skriva här eller gillar när folk blir irriterad på och minimerar andras problem, ni borde fan skämmas. Ska man behöva sjunka så låg som er för att kunna be om hjälp här? Sen säger ni att ni är här för att hjälpa andra och skriver 50 inlägg om dagen. Skäms på er säger jag bara!
Vem är du/oss som ska bestämma vad som är katastrof eller inte för TS? Vem är du/oss att besluta att hens problem är mindre värd än andra problem? Att folk har dragit sig så långt ner i skiten att de blir irriterad över andras "små" problem är ju bara tragiskt... blir ni irriterad över andras små problem, kanske man inte ska säga nåt alls? Om man nu tycker att bara ens egna problem borde uppmärksammas borde man nog inte hänga på ett forum. Du kan aldrig bestämma vad som får/ska kännas katastrof för andra för att din sist kanske är värre. Skäms på er!!läget kanske inte är fullt så katastrofalt när man har så mycket över varje månad
Ni som tycker att folk med mindre problem än den ni har inte får skriva här eller gillar när folk blir irriterad på och minimerar andras problem, ni borde fan skämmas. Ska man behöva sjunka så låg som er för att kunna be om hjälp här? Sen säger ni att ni är här för att hjälpa andra och skriver 50 inlägg om dagen. Skäms på er säger jag bara!
Du har fullständigt rätt och jag håller med. Läste det sen och kunde se att det inte var ok att skriva så. Jag ber om ursäkt för detta.Ska man behöva sjunka så låg som er för att kunna be om hjälp här? ” är dels väldigt nedvärderande