Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Överlånad, spelberoende, för många UC. Hjälp!

Låter som upplägg med felaktiga säkerheter, det skulle jag aldrig gå in i, framförallt inte om dom säger att det är "vattentätt"
mycket möjligt att det är så.. står o väger lite mellan att ha månadskostnad på ca 17000/mån bara för alla lån eller baka in allt till ett lån o få ner kostnaden till ca 10000/mån o samtidigt ”fuska” för o få till lånet. Men är inte helt säkert att d e olagligt eller hur han ens går till väga för o få igenom lånet. får luska fram mer info först

Håller er uppdaterade

mycket möjligt att det är så.. står o väger lite mellan att ha månadskostnad på ca 17000/mån bara för alla lån eller baka in allt till ett lån o få ner kostnaden till ca 10000/mån o samtidigt ”fuska” för o få till lånet. Men är inte helt säkert att d e olagligt eller hur han ens går till väga för o få igenom lånet. får luska fram mer info först

Håller er uppdaterade

Och lita inte då blint på de råd personen ger, han/hon är sugen på pengar och har denne satt det i system kommer det fram så småningom.
Vill minnas det blev 2-3 års fängelse i den härvan jag tänker på, ska se om jag kan hitta domen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp