- Meddelanden
- 95
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 147
Oj oj.. Ja jag kan relatera för jag har jag har nästan exakta förutsättningar lön och lånmässigt ingen inneboende dock så jag skulle vara glad om jag kunde amortera 4k extra varje månad sen mindervärderat jag verkligen inte utan ser det mer som att uppmuntra att det inte är så illa som man känner, eftersom ts har slutat med spel vilket är det stora problemet så är det bara kneta på och inte försöka få till ännu mer snabblösningar med flera lån.Vem är du/oss som ska bestämma vad som är katastrof eller inte för TS? Vem är du/oss att besluta att hens problem är mindre värd än andra problem? Att folk har dragit sig så långt ner i skiten att de blir irriterad över andras "små" problem är ju bara tragiskt... blir ni irriterad över andras små problem, kanske man inte ska säga nåt alls? Om man nu tycker att bara ens egna problem borde uppmärksammas borde man nog inte hänga på ett forum. Du kan aldrig bestämma vad som får/ska kännas katastrof för andra för att din sist kanske är värre. Skäms på er!!