Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ångest

Jag talar till 100 proc sanning. Att välja berätta nu är för ekonomin rasar jag har använt mkt av lånen o maxat kreditkort till spel och att betala månadsitgifterna för de dyra lånen jag tagit. Så det går ej mer och vill inte det ska till inkasso kf o allt. Och känt en gnagande röst att måste berätta fastän jag splittrar familj o allt
Jag ställer mig frågandes till hur Du lyckades få till en skuldsanering när du begick en brottslig handling ?
Sköter du skuldsaneringen upp till dags datum?!

Senast ändrad:
Jag kan bara säga att hade jag tillgång till min sambos bank id så hade jag lugnt kunnat låna samma summa utan att han märker ngt. Han har lämnat över allt ansvar för ekonomin på mig, han vill inte veta av räkningar och sånt, totalt ointresserad. Det är på gott och ont! Jag hade önskat att han var delaktig men han vill bara dra kortet och det ska finnas pengar på kontot vilket skapar enorm stress hos mig.

Så det kan inte vara omöjligt för ngn annan att låna pengar i en partners namn men det kommer däremot inte kunna döljas hur många år som helst för rätt som det är ska man till banken och söka utökat bostadslån eller ngt annat och då kommer det komma upp.

Jag kan bara säga att hade jag tillgång till min sambos bank id så hade jag lugnt kunnat låna samma summa utan att han märker ngt. Han har lämnat över allt ansvar för ekonomin på mig, han vill inte veta av räkningar och sånt, totalt ointresserad. Det är på gott och ont! Jag hade önskat att han var delaktig men han vill bara dra kortet och det ska finnas pengar på kontot vilket skapar enorm stress hos mig.

Så det kan inte vara omöjligt för ngn annan att låna pengar i en partners namn men det kommer däremot inte kunna döljas hur många år som helst för rätt som det är ska man till banken och söka utökat bostadslån eller ngt annat och då kommer det komma upp.
Jo, visst kan man vara mer eller mindre intresserad av sin ekonomi, men det skullle ju räcka med att man godkänner sin egen deklaration för att se att något inte stämmer!! Om inte "någon annan" har varit så driftig så att hen har justerat ner underskottet med ... :rolleyes: Suck ... :(

Jag har aktov skuldsanering just nu men vet ju iom jag ska berätta o detta anmälas så kommer d bli skit av den o jag aldrig ler igen .. den skuöle vart klar 2025 juni
Men du har lyckats sköta den eller betalar du ingenting på Din skuldsanering ?!

Sån är min sambo nu med fastån han var jäääätttee försiktig med mig dem första åren . Sen litade o var bara med i räkningbetalnings dagen o sen inget mer. Just nu inre panik.. med all rätt mend känns.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp