Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ångest

På måndag ska jag tala om det .. han har frivecka då . Han jobbar inom industri.
Hoppas verkligen du får fängelse, det förtjänar du, helst ett långt också. Har ingen empati för dig, du har vetat precis vad du gjort. Kom inte dragandes med att du är spelberoende som ursäkt.

Hoppas verkligen du får fängelse, det förtjänar du, helst ett långt också. Har ingen empati för dig, du har vetat precis vad du gjort. Kom inte dragandes med att du är spelberoende som ursäkt.
Jag håller med dig och jag är själv nykter spelberoende. Går inte skylla nått sånt på ett beroende... hårda sanningen

Kära du. Bara vi som har spelberoende förstår hur det kan bli så här. Lider med dig. Vad fick dig att välja att berätta nu?
Jag hoppas du inte trollar. Här är vi seriösa och hjälper varandra och det vore förjävligt om du bluffade.
Jag talar till 100 proc sanning. Att välja berätta nu är för ekonomin rasar jag har använt mkt av lånen o maxat kreditkort till spel och att betala månadsitgifterna för de dyra lånen jag tagit. Så det går ej mer och vill inte det ska till inkasso kf o allt. Och känt en gnagande röst att måste berätta fastän jag splittrar familj o allt

Jag förstår verkligen hur du känner dig då jag själv har spelberoende. Undrar hur dessa spelsidor ens kan vara lagliga när så många påverkas av det negativt.

Tycker dock det är konstigt att din man inte har märkt att du har tagit lån på hans namn. Omöjligt att han har missat att se det när han har kollat på sitt konto?
Han kollar aldrig bara då räkningar ska betalas ngr minuters godkänna betalningar och loggar ut. Jag gömmer post har allt på min email använder hans bank id för att logga in o ut. Mm bedrövligt. Och jag ska ta mitt straff. Berädd på det.

Jag håller med dig och jag är själv nykter spelberoende. Går inte skylla nått sånt på ett beroende... hårda sanningen
Jag skyller ej ifr på beroende som jag skrev säkert bottnar det i andra känlomässiga faktorer psykologiska faktorer som oxå spelar in. Vet ej jag vet bara jag destruktiv beroende och förstör familjen och sårar mina barn barnbarn sambo . Och ja får panik av ett inlåst liv i fängelse .. tanken. Men måste ta det om det blir så. Vill enngång för alla frigöra sambon från skulderna och ta mitt atraff samt få behandling och hjälp och lära mig leva sanningsenligt.

Nu är ju frågan om tingsrätten väljer att köpa er historia.

Första gången det hände, fine alla kan råka ut för det hela EN gång. Men nu har du ÅTERIGEN tagit lån i miljonklassen på din man - utan hans vetskap. Något många här på forumet verkar tro är osannolikt, jag tror också att tingsrätten kan ha den invändningen att ni gemensamt har ägnat er åt detta och att ni då båda får ett rejält straff.

Svårt att säga faktiskt. Jag avundas inte din situation.

Ansvaret har man alltid men orsaken är ju missbruket.

Klart man kan skylla händelserna på missbruket men ansvaret kommer man och skall man inte komma undan. Kan vara det som förändrar framtiden till det bättre.

Nu är ju frågan om tingsrätten väljer att köpa er historia.

Första gången det hände, fine alla kan råka ut för det hela EN gång. Men nu har du ÅTERIGEN tagit lån i miljonklassen på din man - utan hans vetskap. Något många här på forumet verkar tro är osannolikt, jag tror också att tingsrätten kan ha den invändningen att ni gemensamt har ägnat er åt detta och att ni då båda får ett rejält straff.

Svårt att säga faktiskt. Jag avundas inte din situation.
Låter fullt rimmligt man har ju i grunden ett väldigt högt ställt ansvar över sina dosor och koder, bland annat.

Hemskt om det blir så om det är felaktigt, men intressant synvinkel.

Exakt.

Första gången kan man kanske visa förståelse, vilket TR tycks ha gjort. Alla kan bli lurade en gång e.t.c.
Men invändningen här borde ju rimligtvis vara att mannen efter att ha blivit utsatt för ETT bedrägeri borde blivit mer uppmärksammad på det andra, i synnerhet när så många låneinstitut och banker faktiskt till och med ringer upp till sina nya kunder....

I värsta fall kan både TS och hennes man bli åtalade för grovt bedrägeri i det här fallet. Mannen lär vara tvungen att bevisa sin oskuld här ,tror det kan bli tal om omvänd bevisbörda just för att det hänt innan.

Exakt.

Första gången kan man kanske visa förståelse, vilket TR tycks ha gjort. Alla kan bli lurade en gång e.t.c.
Men invändningen här borde ju rimligtvis vara att mannen efter att ha blivit utsatt för ETT bedrägeri borde blivit mer uppmärksammad på det andra, i synnerhet när så många låneinstitut och banker faktiskt till och med ringer upp till sina nya kunder....

I värsta fall kan både TS och hennes man bli åtalade för grovt bedrägeri i det här fallet. Mannen lär vara tvungen att bevisa sin oskuld här ,tror det kan bli tal om omvänd bevisbörda just för att det hänt innan.
Går att bevisa jag haft tel kontakt låtsas vara manlig.. o mannen vart på arbete. Allt till min mobil uppringt. De ggr de ringt. Förfalskat namnteckning etc . Han är 10000 proc ovetandes.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp