Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äga bil om man har skulder hos kronofogden

Kanske fel tråd men slänger iväg en fråga till proffset @Lasseman
Vad är det som avgör att en person får besök/utmätning av lösöre?
Förstår om det kanske inte finns ett exakt svar för det men någonting är ju avgörande för det beslutet.

Kanske fel tråd men slänger iväg en fråga till proffset @Lasseman
Vad är det som avgör att en person får besök/utmätning av lösöre?
Förstår om det kanske inte finns ett exakt svar för det men någonting är ju avgörande för det beslutet.
Det främsta är att man bedömer att det finns något med utmätningsbart värde där.

Mig kollade dem i bilregister, sen vad jag förstått så om man bor i hyreslägenhet där man visat kontakt på bild så borde det inte finnas så mycket som tyder att man sitter på guld. Vilket verkligheten är för de flesta misstänker jag:)
Men vi ska vara glada här att vi har Lasseman att rådfråga, att han har intresset att dela med sig! :) så otroligt många frågor man har när man hamnar i problem så guld värt

Mig kollade dem i bilregister, sen vad jag förstått så om man bor i hyreslägenhet där man visat kontakt på bild så borde det inte finnas så mycket som tyder att man sitter på guld. Vilket verkligheten är för de flesta misstänker jag:)
Men vi ska vara glada här att vi har Lasseman att rådfråga, att han har intresset att dela med sig! :) så otroligt många frågor man har när man hamnar i problem så guld värt
Alla kollas i bilreg, går inte göra klart utredning annars

Alla kollas i bilreg, går inte göra klart utredning annars
Kollar man även make/ sambo i bilregistret? Om h*n som jag har två bilar, ett släp och en hästtransport och den skuldsatte ingenting? En av bilarna ( den utan drag) körs av den med skulder, men jag har valt att ha den belånad för att minska risken för utmätning.

Kollar man även make/ sambo i bilregistret? Om h*n som jag har två bilar, ett släp och en hästtransport och den skuldsatte ingenting? En av bilarna ( den utan drag) körs av den med skulder, men jag har valt att ha den belånad för att minska risken för utmätning.
Det går bra att kolla det ja

Hej, Hur är det med en som kör en bil som någon annan äger och har skulder hos kfm utan löneutmätning? Tar polisen/KFm bilen om de stannar honom för en vanlig kontroll? Någon som vet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp