Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Om.du har lån hos både onea och vivus eller bara hos en av dom blir inte nytt lån beviljat om du har något av lånen på en avbetalningsplan.
Du får heller inget lån om något av lånen är förfallen ..dvs att du har en obetald skuld och liggeg efter med förfallna dagar
Om nytt kom ska bli beviljat måste det regleras
Jag betalade in på vivus själv nu i juli det jag hade kvar men ligger efter på onea med förfallna dagar och blir därför ej beviljad på.vivus
Måste reglera skuld hos onea först
Stämmer det TS skriver eller stämmer det inte? Det är ju ganska viktigt att veta om man tänker betala av lite på ett av lånen om man får låna om det eller inte. Även om man skött lånen. Får man inte längre låna tillbaka pengarna då? Om man har på båda?
Någon som gjort det senaste dagarna och kan bekräfta?
Det svar jag fick när jag pratade med dem för en stund sedan var att man kunde ha lån hos båda. Men det är kanske bäst att du frågar dem själv så att jag inte lurar dig bara för att en handläggare svarade mig det.