- Meddelanden
- 2 206
- Mottagna reaktioner
- 737
- Poäng
- 737
Hur har allting gått?
Du som blev skickat på Gothia hur mycket ni betalar ränta på Inkasso .Eftersom om du har skuld på vivus 30000 då på Inkasso måste man betala ränta för det är inte grattis att hamna dit Kan nån förklara ?De brukar oftast hålla på och hota hit och dit med både det ena och det andra är min erfarenhet. Jag var sen med tre betalningar innan det gick vidare till Gothia inkasso. De är helt okej att ha att göra med och att få en vettig avbetalningsplan.
Hur mycket inkasso tog ränta på det .Jag menar skuld du betalar till vivus genom inkasso och hur mycket måste du betala till inkasso .Aldrig varit på inkasso vill gärna veta hur går det ?Mitt gick till Gothia inkasso för 14 dagar sedan. Fick avbetalningsplan 4000 kr i månaden 11 månader. Bättre än Vivus själva.
Hej. Skulden går till kronofogden direkt. Jag både ringde och mailade dom men dom var inte sugna på att finna en lösning. Jag har dock inte fått något från kronis än men kommer nog när som helst. Dom sa att de inte skickar till externt inkasso.Hur har allting gått?
Betyder dock inte att det är så. Dom sa det till mig också, men det stämde inte.Hej. Skulden går till kronofogden direkt. Jag både ringde och mailade dom men dom var inte sugna på att finna en lösning. Jag har dock inte fått något från kronis än men kommer nog när som helst. Dom sa att de inte skickar till externt inkasso.
Så sa de till mig också men skulden skickades till Gothia så än är det inte kört (iof länge sedan) Håller tummarna!Hej. Skulden går till kronofogden direkt. Jag både ringde och mailade dom men dom var inte sugna på att finna en lösning. Jag har dock inte fått något från kronis än men kommer nog när som helst. Dom sa att de inte skickar till externt inkasso.
Hur gick det för dig blev de inkasso eller kronofogdenHej. Skulden går till kronofogden direkt. Jag både ringde och mailade dom men dom var inte sugna på att finna en lösning. Jag har dock inte fått något från kronis än men kommer nog när som helst. Dom sa att de inte skickar till externt inkasso.