Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vivus inkasso

Jag skrev att jag samlat på mig för mycket lån och försöker få ordning på min ekonomi.

Jag skrev att jag samlat på mig för mycket lån och försöker få ordning på min ekonomi.
Var du sen med dina betalningar först å fick från deras egna inkasso först eller hur gick det till väga har själv lån där med alldeles för hög månadsavgift än va jag klarar atm

Mitt gick till Gothia inkasso för 14 dagar sedan. Fick avbetalningsplan 4000 kr i månaden 11 månader. Bättre än Vivus själva.
Hej, får jag fråga om du fick påminnelse först o sedan vivus inkassokrav innan det gick vidare till gothia? Jag har fått påminnelse o vivus inkassokrav o de säger de ska sända till kronofogden om inte betalning inkommer.

Fick avbetalningsplan hos vivius själva kredit på 26.000 månads belopp 700kr och även räntefritt
Tidigare månadskostnad 3500kr
Väldigt nöjd och chokad hade aldrig kunnat tro de skulle vara så ”schyssta”

Fick avbetalningsplan hos vivius själva kredit på 26.000 månads belopp 700kr och även räntefritt
Tidigare månadskostnad 3500kr
Väldigt nöjd och chokad hade aldrig kunnat tro de skulle vara så ”schyssta”
Fick du det efter att du hamnat på inkasso? Hur länge hade du varit sen? Vad skrev du till dem?

Var 63 dagar sen just innan dom skulle säga upp krediten och på uppsägning smailet skickade jag att jag vill förhandla om en avbetalningsplan och förväntade mig att det ej var möjligt som vanligt med sånna låne bolag men tänkte det värt ett försök och dom frågade vad jag kunde betala i månaden och att dom var villig att ge mig en betalningsplan helt räntefritt hade aldrig kunna tänka mig dom faktiskt skulle gå med på det

Hade hamnat hos vivius egna inkasso antar jag men aldrig hos externt var just innan den skulle sägas upp helt

Fick också en ny avbetalningsplan fast krediten var uppsagd, väldigt chockad

Hej, får jag fråga om du fick påminnelse först o sedan vivus inkassokrav innan det gick vidare till gothia? Jag har fått påminnelse o vivus inkassokrav o de säger de ska sända till kronofogden om inte betalning inkommer.
Hur gick det med ditt Vivus lån? Gick det till KF eller extern inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp