Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vivus inkasso

De brukar oftast hålla på och hota hit och dit med både det ena och det andra är min erfarenhet. Jag var sen med tre betalningar innan det gick vidare till Gothia inkasso. De är helt okej att ha att göra med och att få en vettig avbetalningsplan.
Du som blev skickat på Gothia hur mycket ni betalar ränta på Inkasso .Eftersom om du har skuld på vivus 30000 då på Inkasso måste man betala ränta för det är inte grattis att hamna dit Kan nån förklara ?

Mitt gick till Gothia inkasso för 14 dagar sedan. Fick avbetalningsplan 4000 kr i månaden 11 månader. Bättre än Vivus själva.
Hur mycket inkasso tog ränta på det .Jag menar skuld du betalar till vivus genom inkasso och hur mycket måste du betala till inkasso .Aldrig varit på inkasso vill gärna veta hur går det ?

Hur har allting gått?
Hej. Skulden går till kronofogden direkt. Jag både ringde och mailade dom men dom var inte sugna på att finna en lösning. Jag har dock inte fått något från kronis än men kommer nog när som helst. Dom sa att de inte skickar till externt inkasso.

Hej. Skulden går till kronofogden direkt. Jag både ringde och mailade dom men dom var inte sugna på att finna en lösning. Jag har dock inte fått något från kronis än men kommer nog när som helst. Dom sa att de inte skickar till externt inkasso.
Betyder dock inte att det är så. Dom sa det till mig också, men det stämde inte.
Men det klart…stämmer det så är det ju tråkigt.
Håller tummarna för dig.

Så sa de till mig också men skulden skickades till Gothia så än är det inte kört (iof länge sedan) Håller tummarna!

Hur gick det för dig blev de inkasso eller kronofogden

Är det någon som vet hur dom gör i dagsläget

Hur gick det för dig blev de inkasso eller kronofogden
Hej. Ber om ursäkt för sent svar. Lyckades låna privat av en bekant då jag kunde betala in innan tidsfristen gick ut. Har dock en känsla av att många aktörer såsom Vivus, Credifi mm har blivit snabba med att skicka vidare.

Jag mailade vivus och fick en räntefri avbetalningsplan. Betalar nu 2200kr i månaden för en skuld på ca 50000.
Förvånad att de gick med på det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp