De brukar oftast hålla på och hota hit och dit med både det ena och det andra är min erfarenhet. Jag var sen med tre betalningar innan det gick vidare till Gothia inkasso. De är helt okej att ha att göra med och att få en vettig avbetalningsplan.Hur är det gällande vivus.. Skickar dom till inkasso eller kfm.. Och hur sen kan man vara med betalningar innan de skickar
Var det nyligen som ditt gick till inkasso?De brukar oftast hålla på och hota hit och dit med både det ena och det andra är min erfarenhet. Jag var sen med tre betalningar innan det gick vidare till Gothia inkasso. De är helt okej att ha att göra med och att få en vettig avbetalningsplan.
Tack för svaret.. Hur många dagar sen var du när de skickades till inkasso? Jag är 22 dagar senMitt gick till Gothia inkasso för 14 dagar sedan. Fick avbetalningsplan 4000 kr i månaden 11 månader. Bättre än Vivus själva.
Mitt är ett år sedan ungefär så jag är äntligen av med den skulden hade avbetalning hos Gothia på 1200 kr i månaden i ett årVar det nyligen som ditt gick till inkasso?
Tacksam för ditt svar
Mvh
Hej. Jag fick idag från Vivus inkasso på Kivra. Är sen med 15 dagar. Har försökt ringa dom men kommer inte fram på telefonen. Där finns inget sista datum på brevet utan bara en uppmaning att betala eller kontakta dom om man ej kan betala. Få se vad som händer.Hur är det gällande vivus.. Skickar dom till inkasso eller kfm.. Och hur sen kan man vara med betalningar innan de skickar
Dom brukar i regel skicka dig vidare efter 60-70 dagar. Kan absolut ske senare men tidigare också (dock mer sällsynt).Hej. Jag fick idag från Vivus inkasso på Kivra. Är sen med 15 dagar. Har försökt ringa dom men kommer inte fram på telefonen. Där finns inget sista datum på brevet utan bara en uppmaning att betala eller kontakta dom om man ej kan betala. Få se vad som händer.