Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vill du få hjälp med UC, låneansökning eller samlingslån?

Vet du vad som påverkar riskprognosen på din UC?

• Totalt antal röstare
    28
Låneexperten, vad tror du om möjligheterna till att få låna 100 000 till att samla ihop sämre lån och krediter?

Risk just nu: 5,1
7ff
8 olika lån på 4 olika utlånare.
Inkomst 320k i senaste deklaration
Underskott 80k
Lån på 670 000! Inget är krediter på uc.

Ok inser jag var otydlig. Menar att inget som syns på uc är krediter utan "vanliga lån".

Låneexperten, vad tror du om möjligheterna till att få låna 100 000 till att samla ihop sämre lån och krediter?

Risk just nu: 5,1
7ff
8 olika lån på 4 olika utlånare.
Inkomst 320k i senaste deklaration
Underskott 80k
Lån på 670 000! Inget är krediter på uc.
Hej Jimmy, Du bör vänta tills flera tidigare UC FF försvinner för att vara säker på att kunna få ett samlingslån med bra villkor.
Kan säker få redan idag men inte med ränta under 10-15%.

Hej Jimmy, Du bör vänta tills flera tidigare UC FF försvinner för att vara säker på att kunna få ett samlingslån med bra villkor.
Kan säker få redan idag men inte med ränta under 10-15%.

Ok tack. Det är bättre ränta jag vill ha, är lite lån på 11% som jag vill försöka få bättre ränta på. Är det ff som är avgörande mer än en bra score? För 2 veckor sen hade jag 8ff och en score på 2 nått. Försöker ligga lågt till årskiftet, då är jag nere på 0.

Ok tack. Det är bättre ränta jag vill ha, är lite lån på 11% som jag vill försöka få bättre ränta på. Är det ff som är avgörande mer än en bra score? För 2 veckor sen hade jag 8ff och en score på 2 nått. Försöker ligga lågt till årskiftet, då är jag nere på 0.
FF avgör vad du får för score, när du har 0 ff kommer din score ha sjunket ganska kraftigt vilket innebär större belopp och bättre räntor!

Hej.

Jag ansökte och beviljandes lån på 70.000kr 29/5 på BankNorweigan.
Använde dem för att lösa olika kreditskulder som inte syntes på minUC.

Nu har jag igen skuldsatt mig med b.la. smslån och därför undrar om jag skulle söka ett lån på lendo på runt 20.000kr, skulle det gå då eller det pass nära inpå senaste lånet?

Jag har 1.7% i betyg nu och 3 st ff.

Ansökt om låm via Lendo och när man ska välja ett alternativ kommer det på nästa sida att man ska ange kontonummer samt kontaktperson på arbetsplatsen.

Ringer de till arbetsplatsen eller varför vill de ha den uppgiften?

Ansökt om låm via Lendo och när man ska välja ett alternativ kommer det på nästa sida att man ska ange kontonummer samt kontaktperson på arbetsplatsen.

Ringer de till arbetsplatsen eller varför vill de ha den uppgiften?
Skriv bara löneavdelning, om banken känner sig osäker kan det vara så att dom ringer för att kontrollera att du är anställd i företaget. (Händer nästan aldrig)

Hej.

Jag ansökte och beviljandes lån på 70.000kr 29/5 på BankNorweigan.
Använde dem för att lösa olika kreditskulder som inte syntes på minUC.

Nu har jag igen skuldsatt mig med b.la. smslån och därför undrar om jag skulle söka ett lån på lendo på runt 20.000kr, skulle det gå då eller det pass nära inpå senaste lånet?

Jag har 1.7% i betyg nu och 3 st ff.
Vänta tills december och samla allt (dvs norwegian och smslån) på ett lån med bra villkor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp