På sikt finns fastighet att belåna men inte nu. Om man har skuldsanering blir väl det som ärvs utmätt även om de är flera som ärver? Finns ev lite övervärde i egen fastighet men det gör väl att den kan bli utmätt om det går till kf?
På sikt finns fastighet att belåna men inte nu. Om man har skuldsanering blir väl det som ärvs utmätt även om de är flera som ärver? Finns ev lite övervärde i egen fastighet men det gör väl att den kan bli utmätt om det går till kf?
Hej, du kan säkerligen fixa det redan nu men tror det är bättre att du avvaktar tills dina FF försvinner.6 uc förfrågningar. Kreditbetyg 1,6 enligt min Uc.
Har den tredje FF tagits senaste månaderna?Hej jag har en fråga angående mitt betyg. Jag har endast 3 ff varav två försvinner nu i september. Blancolån på 270000 samt ett kreditkort på 40.000. Jag har ett betyg på 7.9. Jag funderar över om det kan vara så att det kan vara så högt pga att mitt kreditkort var övertrasserat med 300kr inför senaste uppdateringen. Är det någon som vet hur det påverkar betyget? Har nu betalt in en del och tänker om betyget kommer sänkas nu? Fundera på ett samlingslån som skulle hjälpa mig mycket men tänker att betyget är för högt.
Jag skulle vänta om i dina skor, kommer vara värt väntan.Tack för svar. Så det finns en chans att någon bank beviljar ett lån för att samla 2 av lånen även om jag har såpass höga privatlån? Bör jag vänta tills alla ff försvinner eller är det OK att ha några stycken?