Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka rapporterar in missbrukad kredit

Någon som hört hur det är med Monetti i den här frågan?

Det här är en tråd som ska handla om vilka som rapporterar in missbrukad kredit. Inlägg som inte handlar om det kommer att tas bort (har precis rensat rejält).
Ja det blev väl för känsligt förstår inte varför du rensar det jag skrev om att visa respekt för andra. Och att årets medlem gillar påhopp.
Du hade kunnat flytta tråden isåfall

Ja det blev väl för känsligt förstår inte varför du rensar det jag skrev om att visa respekt för andra. Och att årets medlem gillar påhopp.
Du hade kunnat flytta tråden isåfall
Det är inte känsligt alls, men nu rök alla inlägg som var off topic, bra och dåliga. Det blir svårt för andra som är intresserade av sakfrågan att bläddra igenom sida upp och sida ner om saker som inte har med ämnet att göra.

Stör man sig på en annan användare gör man bäst i att ignorera, bara att klicka på användarnamnet och välja "Ignorera".

Det är inte känsligt alls, men nu rök alla inlägg som var off topic, bra och dåliga. Det blir svårt för andra som är intresserade av sakfrågan att bläddra igenom sida upp och sida ner om saker som inte har med ämnet att göra.

Stör man sig på en annan användare gör man bäst i att ignorera, bara att klicka på användarnamnet och välja "Ignorera".
Det förstår jag.

Det ordnade sig med mitt kf-ärende, fick betala 4500 kr men det är tillbakadraget och räntan var nästan ingenting, det mesta amorteras så det är borta i januari.

Idag såg jag att mitt UC-betyg hade sjunkit 10% så det borde vara bra till jul och jag har pratat med alla i förra veckan och inga lån ligger risigt till.
Nu mitt nästa mål: spara flera hundratusen kronor........ :fire::face3hearts: Steg 1 var att inte få anmärkning, check.

Idag såg jag att mitt UC-betyg hade sjunkit 10% så det borde vara bra till jul och jag har pratat med alla i förra veckan och inga lån ligger risigt till.
Nu mitt nästa mål: spara flera hundratusen kronor........ :fire::face3hearts: Steg 1 var att inte få anmärkning, check.
Våra mål skiljer sig ngt åt... har haft som mål att inte få några förelägganden i år, så än så länge har jag klarat det emn året är inte slut.
När det gäller att spara är målet att kunna spara åtminstone 2000 kr :facejoy: Kommer klara det i juni då jag får tillbaka på skatten 5-siffrigt MEN det blir nog in på kontot och ut igen :rolleyes:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp