Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka rapporterar in missbrukad kredit

Posten kommer sent även om man bor i storstan.
Kan du betala hela beloppet så behöver du inte skicka in kvittot. Så du kan slänga det, mindre pappersarbete :)
Däremot så kan du höra av dig på ons eller tor nästa vecka till den som du betalat till och fråga om de fått pengarna och meddelat kf.

Tack.. det står plusgiro och sen "referensnummer", är det OCR eller meddelande? Banken vill att jag ska välja en men det står ju referens och jag vill inte välja fel och få anmärkning XD

Tack.. det står plusgiro och sen "referensnummer", är det OCR eller meddelande? Banken vill att jag ska välja en men det står ju referens och jag vill inte välja fel och få anmärkning XD

Jaha googlade och det stod att referensnummer funkar som ett ocr-nummer så jag chansar. Okej, ocr funkade inte, ska vara meddelande : P

Jaha googlade och det stod att referensnummer funkar som ett ocr-nummer så jag chansar. Okej, ocr funkade inte, ska vara meddelande : P
Huvudsaken är att du har betalat. Sen ringer du bara för säkerhetsskull och checkar att de fått pengarna och meddelat Kf.

Jag minns inte hur det var med ref nr när man betalar men det kan inte bli fel om du skrev det som meddelande, om det inte gick som ocr. Håller fort mitt års mål att inte få några föreläggande, så har inte haft några i år (än).

Jag minns inte hur det var med ref nr när man betalar men det kan inte bli fel om du skrev det som meddelande, om det inte gick som ocr. Håller fort mitt års mål att inte få några föreläggande, så har inte haft några i år (än).

Ja, det kom upp en röd ruta och stod att den som tar emot pengaar inte godkänner ocr för den här betalningen så det borde vara lugnt.
Tack för hjälpen än en gång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp