Mitt skickades till Gothia och gjorde upp en avbetalningsplan, fick inte missbrukad kreditNågon som hört hur det är med Monetti i den här frågan?
Ja det blev väl för känsligt förstår inte varför du rensar det jag skrev om att visa respekt för andra. Och att årets medlem gillar påhopp.Det här är en tråd som ska handla om vilka som rapporterar in missbrukad kredit. Inlägg som inte handlar om det kommer att tas bort (har precis rensat rejält).
Det är inte känsligt alls, men nu rök alla inlägg som var off topic, bra och dåliga. Det blir svårt för andra som är intresserade av sakfrågan att bläddra igenom sida upp och sida ner om saker som inte har med ämnet att göra.Ja det blev väl för känsligt förstår inte varför du rensar det jag skrev om att visa respekt för andra. Och att årets medlem gillar påhopp.
Du hade kunnat flytta tråden isåfall
Det förstår jag.Det är inte känsligt alls, men nu rök alla inlägg som var off topic, bra och dåliga. Det blir svårt för andra som är intresserade av sakfrågan att bläddra igenom sida upp och sida ner om saker som inte har med ämnet att göra.
Stör man sig på en annan användare gör man bäst i att ignorera, bara att klicka på användarnamnet och välja "Ignorera".

Steg 1 var att inte få anmärkning, check.Våra mål skiljer sig ngt åt... har haft som mål att inte få några förelägganden i år, så än så länge har jag klarat det emn året är inte slut.Idag såg jag att mitt UC-betyg hade sjunkit 10% så det borde vara bra till jul och jag har pratat med alla i förra veckan och inga lån ligger risigt till.
Nu mitt nästa mål: spara flera hundratusen kronor........Steg 1 var att inte få anmärkning, check.
Kommer klara det i juni då jag får tillbaka på skatten 5-siffrigt MEN det blir nog in på kontot och ut igen