Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Viaconto, hur är dom?

Nu är det nära att bli av ned Viaconto för gott, kommer firas.

Obervera att dessa har otrolig hög dröjsmålränta så att vara sen hos Viaconto blir dyrt!!

Har använt dessa runt 2016. Extremt dyra vill jag minnas. Håll er undan!

Jag har lånat hos viaconto 7000 kr men måste tillbaka 16 0000 enligt avbetalningsplan men om jag vill betala tidigare måste jag betala då hela summan på 16000 eller bara det som jag lånat b7000 vet nån svar.

Bilagor

• Screenshot_20241228_214002_Word.jpg
    Screenshot_20241228_214002_Word.jpg
    147.4 KB · Visningar: 85
Senast ändrad:
Jag har lånat hos vivus 7000 kr men måste tillbaka 16 0000 enligt avbetalningsplan men om jag vill betala tidigare måste jag betala då hela summan på 16000 eller bara det som jag lånat b7000 vet nån svar.
Man behöver bara betala den ränta som blir till dagen man löser lånet. Det är väldigt viktigt att man kontaktar långivaren vid slutlösen av lån i förtid, annars kan de låta det löpa på.

Man behöver bara betala den ränta som blir till dagen man löser lånet. Det är väldigt viktigt att man kontaktar långivaren vid slutlösen av lån i förtid, annars kan de låta det löpa på.
Jag skrev fel det var viaconto. Så om jag betalar tidigare då behöver inte betala 16000 utan mindre eller hur ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp