- Meddelanden
- 461
- Mottagna reaktioner
- 290
- Poäng
- 437
Hade ett lån hos dom 2015 som jag blev lite sen med och är fortfarande spärrad 9 år senare haha. Inget jag klagar på direkt!
Man behöver bara betala den ränta som blir till dagen man löser lånet. Det är väldigt viktigt att man kontaktar långivaren vid slutlösen av lån i förtid, annars kan de låta det löpa på.Jag har lånat hos vivus 7000 kr men måste tillbaka 16 0000 enligt avbetalningsplan men om jag vill betala tidigare måste jag betala då hela summan på 16000 eller bara det som jag lånat b7000 vet nån svar.
Jag skrev fel det var viaconto. Så om jag betalar tidigare då behöver inte betala 16000 utan mindre eller hur ?Man behöver bara betala den ränta som blir till dagen man löser lånet. Det är väldigt viktigt att man kontaktar långivaren vid slutlösen av lån i förtid, annars kan de låta det löpa på.
Jag trodde att man inte ska behöva betala mer än 100 % I ränta?Wow värre än Binly osv.
Fattar inte att konsumentverket låter det att dem tjänar så mycket pengar det är rån.Jag trodde att man inte ska behöva betala mer än 100 % I ränta?