Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Viaconto, hur är dom?

Jo...men missade det där med att dom sj kan sänka score utan o ta hjälp av Creditsafe när jag skrev på avtalet...men skulden försvinner ju o blir mindre månadskostnad när man inte kan göra uttag....ett skitställe borta till hösten...o aldrig mer viaconto
Missat och missat, det där har de inte skrivit in någonstans, det är bara något de tar sig friheten att göra.

I övrigt helt enig med dig, aldrig mer Viaconto.

Är spärrad fr de sen tidigare men hört de blivit svårare.

Viaconto är utan konkurrens det värsta lån jag tagit med över 40 % ränta och hemsk kundtjänst. Så glad att jag betalde av den skulden för några år sedan.

Kommer beta av det fort
Dock inga pengar ännu, står förbereder utbetalning

Kommer beta av det fort
Dock inga pengar ännu, står förbereder utbetalning

Så sa jag också en gång i tiden. Men om vi ska vara realistiska här, tar du ett snabblån med sjukt dåliga villkor för att du sitter på en massa pengar att betala av det direkt med? Tror inte det. Den skulden växte till sig otroligt snabbt om den inte betalas av direkt, så var försiktig och tänk en extra gång innan du bränner de pengarna :)

Tja
Kommmer betala av krediten på 3 månader. Behöver ta skitlån pga betalningsanmärkningar. Känner igen det du skrev för så var jag förr men nu är det ändå bättre ordning på torpet. Blev beviljad söndag men fortsatt ingen utbetalning. De har tydligen några tekniska problem…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp