Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vi som klarade skuldsaneringen och vill hjälpa andra vidrare.

Sett någon här där det överklagades timmar innan skuldsaneringen vunnit laga kraft dvs tre veckor efter beviljad skuldsanering.
Sjukt att godkänna betalplanen, ej inkomma med något under tiden fram till beslutet för att i sista sekund överklaga.

Kan du inte blurra dina personliga uppgifter och lägga upp det du fick på Kivra så får du kanske bättre hjälp?
Känns som de jävlas. Något borde väl stå om varför?

Bilagor

• IMG_5362.jpeg
    IMG_5362.jpeg
    305.3 KB · Visningar: 74
Vad står det längst ner ?
Vad är det för ett bolag, aldrig hört talas om.
Jag antar att du ska inkomma med ett uttalande, är ju svårt när man inte vet orsaken till överklagan.

Vad står det längst ner ?
Vad är det för ett bolag, aldrig hört talas om.
Jag antar att du ska inkomma med ett uttalande, är ju svårt när man inte vet orsaken till överklagan.
Zolva AB

står bara att överklagan kom in 10/7

"KFM har fått in en överklagan om beslut av skuldsanering" tolkar jag faktiskt som att de helt enkelt inte tycker att du ska ha skuldsanering.

"KFM har fått in en överklagan om beslut av skuldsanering" tolkar jag faktiskt som att de helt enkelt inte tycker att du ska ha skuldsanering.
Mm varför? De bör väl lämna en motivering som jag förstått detta. Finns ju inte kartan att det går igenom utan en ordentlig motivering. Och det står inget om.

Mm varför? De bör väl lämna en motivering som jag förstått detta. Finns ju inte kartan att det går igenom utan en ordentlig motivering. Och det står inget om.
Bara för att dom inte vill att du ska ha sanering helt enkelt. Det är väl kanske deras enda motivering. Kan i såna fall tänka mej att det kommer vända tillbaka till jurist på KFM väldigt snabbt o den lär besluta till din fördel.

Bara för att dom inte vill att du ska ha sanering helt enkelt. Det är väl kanske deras enda motivering. Kan i såna fall tänka mej att det kommer vända tillbaka till jurist på KFM väldigt snabbt o den lär besluta till din fördel.
Jag något annat står ju ej. Står endast beslut om skuldsanering. Så de har endast skrivit han ska ej ha. Hej då ! För hela motiveringen bör ju varit med isf.

Hände samma sak med mig. Men i mitt fall var det bedragaren ** som hade överklagat. Anledningen var att han påstod hans påhittade fodran hade inte kommit med betalningsplanen. Det tog 4-5 månader men tillslut jag vann för att jag bestred hans fodran och han inte svarade i tid.

Hej,
Jag har skuldsanering. Min man har fått lönehöjning så jag behöver ompröva. Undrar när jag ska göra det, nu innan han har fått den nya lönen eller samma månad som han får den utbetalt första gången?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp