Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vi som klarade skuldsaneringen och vill hjälpa andra vidrare.

Sjukt att man kan göra det utan motivering, att överklaga bara för sakens skull. Trodde man var tvungen att på något sätt motivera det hela.

Sjukt att man kan göra det utan motivering, att överklaga bara för sakens skull. Trodde man var tvungen att på något sätt motivera det hela.
Mm det borde ju stå varför ? Står bara att de fått in ett överklagade. Inget mer.

De behöver inte motivera men då blir överklagan svag. Att enbart göra det för sakens skull el för att de tycker att de får för lite pengar är sällan något som gynnar borgenären.

Undrar lite om ett par grejer nu när man är på sanerings tapeten.
Fick beslut om sanering för ett tag sedan. inga motsade sig under planen. Fick beslut för någon vecka sedan att bli beviljad. Men NU har en som ingår i planen överklagat till tingsrätten. Visst 10K var deras skuld. Bland de minsta rent ut sagt i min plan.

Hur funkar detta nu då?
Fallerar allt ?
Vem bestämmer egentligen om skuldsanering ?

<tacksam för några svar.
Tingsrätten går det till.

Tingsrätten går det till.
Men en motivering borde väl stå isf i kvira varför. Lr kommer varför i ett annat brev? Lr ska jag tolka detta överklagande som att de jävlas? Stod ENDAST att de överklagat, inte varför! Lite därför jag undrar.

Men en motivering borde väl stå isf i kvira varför. Lr kommer varför i ett annat brev? Lr ska jag tolka detta överklagande som att de jävlas? Stod ENDAST att de överklagat, inte varför! Lite därför jag undrar.
Lr har de typ bara skickat/ hej vi överklagar. Hejdå ? Borde funnits info om varför ?

Lr har de typ bara skickat/ hej vi överklagar. Hejdå ? Borde funnits info om varför ?

Kan du inte blurra dina personliga uppgifter och lägga upp det du fick på Kivra så får du kanske bättre hjälp?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp