Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var kommer era nicknames ifrån?

Har lila rosor tatuerade över 16 år gamla ärr på ena armen
Ska tatuera andra armen nästa vår och bära kortärmat första gången på 17 år. Är 31 och har känt mig som en loser hela livet på grund av något i 9an, kul.
(Är väldigt glad nu dock över att få bort den osäkerheten, klassade mig själv värdelös ungefär.. och blir mer och mer nöjd med mig själv när jag sakta mognar på olika sätt) :p

Bilagor

• A310A16F-F76B-4155-ADE6-631AD1B055A1.jpeg
    A310A16F-F76B-4155-ADE6-631AD1B055A1.jpeg
    1.4 MB · Visningar: 30
Senast ändrad:
Snygg jävla gaddning!

Tuff resa- för att jag har varit och är på en tuff resa rent ekonomiskt

Varken någon tanke eller annat fancy bakom mitt nick:D gillar namnet helt enkelt.

Jag har ett annat nick reggat här inne sedan flera år tillbaka men fick panik när jag googlade på det och mina inlägg om min skuldsituation kunde spåras tillbaka och läsas här på forumet!? :eek:... Reggade då om mig och var så in i bomben " trött-i-själen" på att ständigt jaga nya snabba pengar i form av lån/krediter efter mina spelförluster! :(

Jag har ett annat nick reggat här inne sedan flera år tillbaka men fick panik när jag googlade på det och mina inlägg om min skuldsituation kunde spåras tillbaka och läsas här på forumet!? :eek:... Reggade då om mig och var så in i bomben " trött-i-själen" på att ständigt jaga nya snabba pengar i form av lån/krediter efter mina spelförluster! :(

Hur många inlägg har du på det andra kontot :D

Lize är mitt smeknamn sedan jag var liten flicka :) har alltid stavat med z sedan jag lärde mej skriva.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp