Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Var kommer era nicknames ifrån?

Använder du fortfarande Amex och är det fortfarande lika förmånligt med poäng och dylikt?
Yes, kör fortfarande på Amex, har dock gått över på deras kreditkort sedan årsskiftet då intjäningen på betalkorten sänktes. kör på Amex Elite där man får 20 eurobonuspoäng per 100:-!

För att jag är en shopaholic och jag bor i staden som har postnummer 169... osv

Under alla år som jag var spelberoende så hade jag tappat allt som heter kontroll och jag insåg att jag var tvungen att återuppta kontrollen därav namnet självkontroll :)

Såg dessutom en dokumentär som handlade om personligheter och de Personer som hade självkontroll lyckades bättre med att motstå impulser ...och mitt nicname påminner mig om att inte ge efter och det hjälper mig att behålla min disciplin och kontroll. :D

Avsikten var från början att trolla forumet, men så insåg jag att jag kunde ha nytta av folks erfarenheter här, så jag behöll nicket och började skriva (någorunda) seriösa inlägg.

Yes, kör fortfarande på Amex, har dock gått över på deras kreditkort sedan årsskiftet då intjäningen på betalkorten sänktes. kör på Amex Elite där man får 20 eurobonuspoäng per 100:-!

Ska skaffa kortet tänkte jag (till våren) vilket av deras kort rekommenderar du att jag tar? Vill helst ha hyggligt med utrymme (kredit) på det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp