Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var kommer era nicknames ifrån?

Man kan tro att DN är mina initialer, men icke! Var bara 2 random bokstäver jag hittade på :) Född 1981 dock!

Jag hade en tjej för många år sedan som hade en son som inte kunde säga "R" Så det blev inte Robban, det blev Bobban som sedan avslutades lite lättare med is, till Bobbis... Det har levt med mig många år nu... Det kan dock uppfattas som något helt annat i vissa sammanhang, av män med livlig fantasi som tror man är något helt annat än just en man :)

Mollymunter kommer från en saga där huvudpersonen är fattig och föräldralös, men ändå alltid munter. Och hon heter Molly. Så det är nästan mitt i prick....

Ska skaffa kortet tänkte jag (till våren) vilket av deras kort rekommenderar du att jag tar? Vill helst ha hyggligt med utrymme (kredit) på det.
Tror dom kör 1/3 av din deklarerade årsinkomst.
Det beror lite på, tror du att du kommer spendera över 300.000 per kalenderår?
Är det SAS Eurobonuspoäng eller membership rewards du vill tjäna in?
Blir lite off topic i denna tråd, men skicka pm med dina frågor och funderingar så kan jag svara. Jag har blivit någon form av professor med det här med kreditkort och flygpoäng...

Lurkade runt på forumet rätt så länge innan jag registrerade mig. På grund av min dåliga fantasi blev det jordnöten eftersom jag åt just jordnötter när jag till slut registrerade mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp