Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad kostar era liv varje dag?

Jag tänkte inte göra någon beräkning, jag blev upprörd när jag räknade ut vad boende kostar per dag och per timma :)
Vet inte om det är någon tröst (hoppas dock) men mitt boende kostar 463 kr per dygn, och då pratar vi kallhyra :)

Jag gillar denna tråd skarpt!
Inte för att jämföra sig själv med alla andra utan att faktiskt som trådstartaren menade vad ens existens faktiskt kostar varje dag.
Personligen tycker jag att det låter så lite med "du sparar ju 22.000kr per år om du slutar röka". Däremot 60 kr om dagen låter betydligt mer illa, i alla fall i mina öron :) Måste vara något psykologiskt......

Vet inte om det är någon tröst (hoppas dock) men mitt boende kostar 463 kr per dygn, och då pratar vi kallhyra :)
Har billigare, men det känns märkligt att ens boende kostar mer än en tia per timma..

Beräkningarna blir mycket roligare när man får räkna på lön vid övertid och sånt

För mig var det nyttigt att räkna på vad jag använde mina pengar till förra månaden.

Mitt liv har kostat mig i snitt 4109 SEK om dagen 2011- dagens datum.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp